Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kan ik gaan oogsten ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: kan ik gaan oogsten ?

    @belladonna ik ga ze zeker geen vier weken meer laten staan ik heb ze al doorboord
    nu bij de eerste zie ik wel veel meer tch denk ik het witte plakkerige komen de 2 de plant doet helemaal niets
    @terrorjointje ik knip ze gewoon binnen binnen 2 weken die site lijkt me idd handig daar ga ik dan ineens iets bestellen dat ik het gelijk heb voor volgende kweek is dit dan een goede of niet ? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.48682

    cheers

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door terrorjointje View Post
      http://www.dealextreme.com/products.dx/category.808

      hier kun je echt heel erg goedkoop (vanaf 3€, prijzen zijn in $) handmicroscoopjes in alle soorten en maten vinden, ook grotere die je via usb aan de computer kan hangen!

      er zit alleen een nadeel aan, de spullen komen vanuit hong kong (geen verzendkosten trouwens!!) waardoor een bestelling zeker 2 weken op zich laat wachten, waardoor het voor jou op dit moment dus te laat is, maar misschien voor je volgende kweek kan dit erg handig zijn.

      je kunt er gewoon via paypal betalen, en ik heb tot nu toe elke bestelling ontvangen die ik daar besteld heb (er is echt vanalles te krijgen) dus ik vind het een betrouwbare site.

      groetjes terrorjointje
      Op. Dxtreme heb ik al een keer iets besteld.echt handig
      OT: ik zou ze nog ff laten staan

      Comment


        #18
        Re: kan ik gaan oogsten ?

        Hey bronwater, over de kwaliteit kan ik je echt niets zeggen. Wel staan er bij de producten heel vaak review's waar je vaak nuttige info uit kunt halen of iets de moeite waard is om te bestellen.
        Maar die ziet er wel netjes uit met 1.3mp camera er in, lekker handig om je foto hier te kunnen posten, zodat de pro's hier hun oordeel kunnen geven!

        Succes iedergeval,

        terrorjointje!
        sigpic

        Comment

        Bezig...
        X