Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ervaringen met dit product?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ervaringen met dit product?

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,


    Omdat ik op zoek was naar een middeltje voor de preventieve bescherming tegen rare beestjes in m'n tent en op mijn plantjes heb ik op aanraden van mijn growshop het volgende mee gekregen, namelijk neem olie. Ik zou volgens hun mijn plantjes de eerste weken, 1 a 2 keer per week moeten besproeien, totdat de echte bloemvorming begonnen is.

    i12701-Naturen-Schaedlingsfrei-Neem.jpg

    Nou ben ik benieuwd of er mensen zijn die ook dit product gebruiken? En vooral of jullie hierover tevreden zijn?
    En is dit wel voldoende? Is er niet nog een product wat eigenlijk ook zou 'moeten' aanschaffen, want als m'n plantjes dalijk goed in de bloei zitten kan ik dit er niet meer op spuiten.


    Groetjes TerrorJointje
    sigpic

    #2
    Re: ervaringen met dit product?

    Uitleg over verschillende ongedierte in de wietplant, en hoe te voorkomen / verhelpen Trips, Spint, Bladluis etc..

    Comment


      #3
      Re: ervaringen met dit product?

      ja die heb ik door gelezen, maar nu was ik benieuwd naar ervaringen van mensen die het ook gebruiken.

      groetjes tj
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: ervaringen met dit product?

        Ik heb het hier wel eens preventief gebruikt. Zowel gesproeid als met het gietwater meegegeven, ruikt flink die olie. De spintjes vonde de met neemolie minder aantrekkelijk dan de niet behandelde maar helemaal weg krijg je ze er niet mee hoor is meer preventief dor de geur en doordat de plant er schijnbaar ook minder vatbaar voor ziektes en schimmel door word. Omdat ik nooit echt een vergelijkende test heb uitgevoerd kan ik niet echt zeggen of preventief gebruik wat op de kous heeft.

        Comment

        Bezig...
        X