Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Need sum help

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Need sum help

    Tjonge hoe kan je zo knoeien

    Zet die planten over een nieuwe potten vol met nieuwe aarde geef goed water en doe plastic evt over pot zo dat de bladeren ook vocht kunne nemen
    en laat je planten dan gerust geef ze tijd om te herstellen en met je vingers van af blijven.

    groetjes bella
    God was never on your side..

    Comment


      #32
      Re: Need sum help

      Give me your advice and I will take my time to read and learn!

      (eerst vercrackt plantje 1nieuww 004.jpg plantje 2: nieuww 006.jpg

      Steeltjes: nieuww 009.jpg

      Comment


        #33
        Re: Kweekverslagje AK-plantjes. kan best wat hulp gebruiken

        Je nieuwe blad vertoont geen verbranding meer dus dat zit snor. de reeds verbrande bladeren herstellen niet meer maar laat ze gewoon aan de plant zitten. Ze haalt er nog waardevolle mobiele voedingsstoffen uit om die int nieuwe blad weer te gebruiken. Pas wegnemen als ze vanzelf afvallen of als je ze heel licht aanraakt en ze komen los. Pas weer voeden als je bladeren aanmerkelijk lichtergroen worden of er vergeling van onderop je plant vanuit de bladpunten onstaat maar we kijken mee. Voorlopig enkel water op de juiste ph geven.

        Comment


          #34
          Re: Need sum help

          ze zien er weer gezond uit

          goed om te zien

          keep up !
          sigpic

          Comment


            #35
            Re: Need sum help

            Updaatttee!

            nieuww 026.jpgnieuww 022.jpgnieuww 024.jpg

            Comment


              #36
              Re: Need sum help

              volgens mij word het eens heeel hoog tijd dat je de basis beginselen van het kweken gaat leren
              'n topic van 3 weken vol vragen over hoe 'n plantje in leven te houden is geen manier om te kweken
              zorg eerst eens dat je fatsoenlijke spullen in huis hebt voor je uberhaupt 'n zaadje in de grond duwt
              zonder lamp willen kweken, is als fietsen en niet willen trappen om vooruit te komen
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #37
                Re: Kweekverslagje AK-plantjes. kan best wat hulp gebruiken

                zonder lamp willen kweken, is als fietsen en niet willen trappen om vooruit te komen
                sex boven je 50ste is ook als biljarten met een touw.

                Comment


                  #38
                  Re: Need sum help

                  Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                  volgens mij word het eens heeel hoog tijd dat je de basis beginselen van het kweken gaat leren
                  'n topic van 3 weken vol vragen over hoe 'n plantje in leven te houden is geen manier om te kweken
                  zorg eerst eens dat je fatsoenlijke spullen in huis hebt voor je uberhaupt 'n zaadje in de grond duwt
                  zonder lamp willen kweken, is als fietsen en niet willen trappen om vooruit te komen

                  jij denkt zeker dat ik multimiljonair ben of zo.
                  enigste wat ik niet in mn bezit heb is een kweektent of dergelijke. voor de rest wel.

                  toevallig ben ik ook een beginner in het kweken. Als je verder had gekeken dan had je dat wel gelezen.
                  misschien is dat de reden wel dat ik graag hulp wil met me eerste kweek.
                  ik denk niet dat jij al meteen een einstein was toen jij begon.

                  Comment


                    #39
                    Re: Need sum help

                    Je hebt een lamp, een fitting, een kap en een vsa: dus je hebt licht. Om dit licht aan te sturen heb je een timer nodig, tenzij je in staat bent om dagelijks op exact het zelfde tijdstip de lamp aan en uit te doen. Omdat je met een 250 watter kweekt heb je in ieder geval geen schakelpaneel nodig: met een omnirex timer met een schakelvermogen van 3500 watt kun je de verlichting aansturen. Verder heb je nodig een zwenkventilator, een afzuigbox en een koolstoffilter en het belangrijkste: een lichtdichte ruimte, die tijdens de donkerperiode absoluut niet mag worden betreden. Ben je niet in staat om daarin te voorzien dan kun je er net zo goed mee stoppen. Het wordt dan twee keer niks. Ik hoop dat je hier als beginner iets aan hebt. Je hoeft overigens je vragen niet in soort "steenkolen" Engels te stellen: een correct gebruik van de Nederlandse taal op een Nederlands forum is goed genoeg.
                    Met vriendelijke groet,
                    Xtreme
                    Last edited by Xtreme; 2 February 2011, 18:32.

                    Comment


                      #40
                      Re: Need sum help

                      kleine update..

                      begin me wel zorgen te maken over de witte stippeltjes...

                      nieuww 029.jpgnieuww 030.jpgnieuww 028.jpgnieuww 027.jpg

                      Comment


                        #41
                        Re: Need sum help

                        eeee,

                        Volgens mij heb je beestjes????

                        Moet je ff goed kijken onder het blad op het blad en naar de stam....

                        Of heb je je bladeren nat gespoten terwijl de lamp aanstond?

                        Comment


                          #42
                          Re: Need sum help

                          ik besproei mijn plant nog wel eens ja.

                          kan dit maar beter laten neem ik aan .

                          grtjs

                          Comment


                            #43
                            Re: Need sum help

                            ziet er op eerste gezicht uit als brandvlekken, it kan komen door te sproeien wanneerde lamp aan is heb ik ook meegemaakt.
                            beste is als je wilt sproeien net voor de lamp uitgaat dan heb je geen kans dat ze brandplekken krijgen.

                            check voor de zekerheid ook of het geen beetjes zijn zoals emile aangeeft.

                            Suc6 verder!!
                            Eens een paffer, altijd een paffer........

                            Comment


                              #44
                              Re: Need sum help

                              hij groeit netjes verder .
                              hopelijk groeit hij niet te hoog!

                              foto's:

                              weed new 001.jpgweed new 002.jpg

                              Comment


                                #45
                                Re: Need sum help

                                ik wil niet vervelend doen maar is het niet prettiger voor de JD kijkers als de foto's gedraaid zijn zoals iedereen het doet
                                deze foto's bezorgen mij in ieder geval 'n stijve nek
                                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                                Comment

                                Bezig...
                                X