Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nu toch echt bijna aan mijn begin!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nu toch echt bijna aan mijn begin!

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,

    Ik heb een hokje van 70x70x80 gemaakt(lxbxh).
    Daarin wil ik drie plantjes gaan planten in 15liter potten.
    Ik wil er een 250 watt hps lamp in hangen en aan de zijkanten radiatorfolie voor reflectatie van het licht.
    Ik wil er ook een fan in hangen en een paar gaten erin boren voor frisse lucht.

    Heeft misschien iemand nog tips wat voor plantjes ik erin kan zetten,
    of de 250 watt lamp goed is en of het goed is als ik een paar gaten erin boor voor frisse lucht.

    grtz,

    Jointj

    #2
    Re: nu toch echt bijna aan mijn begin!

    Tja Jonitje
    Je heb een kastje van 70x70x80 met lamp en fan voor frisse lucht en dan vraag ik me toch in eens af waar is dat afzuigertje............(Grappie)

    Ik zit al tijdje op dit forum en soms dan zie ik een postje en dan lees ik nu toch echt bijna aan mijn begin!
    en ineens heb ik een glimlach op mijn gezicht en dan denk ik ja daar gaan we weer.

    Ik wens je suc6 en welkom
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: nu toch echt bijna aan mijn begin!

      welkom lees effe nog wat verder hier.afzuiging minimaal 150 cub anders word het te warm in je hokje.2 gaten in je kast een boven een beneden,boven je warmelucht uitblaas beneden je uitlaat.

      Comment


        #4
        Re: nu toch echt bijna aan mijn begin!

        heey man,

        Succes met je micro!
        Post ff wat foto'tjes. Ben erg benieuwd naar je hok
        Welke plantjes komen erin?

        Ciao TJ
        "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

        Comment


          #5
          Re: nu toch echt bijna aan mijn begin!

          @ belladonna: ja, k had stomme vragen, maar ik denk toch egt dat ik bijna ga beginne.
          @ trumble trimmert: lijkt me toch wel slim ja, maar is aardig duur.
          Ik wil natuurlijk niet teveel geld uitgeven en maar een klein beetje terug krijgen.
          Dit lijkt me tog egt iets dat nodig is.
          @tomjonko: Ik zal ff kijke voor foto.
          Ik ben ff aan het kijke voor mooie plantjes met veel opbrengst,
          maar die ook klein blijven.

          Bedankt voor reacties!

          jointj
          Last edited by jointj; 13 January 2011, 16:11.

          Comment


            #6
            Re: nu toch echt bijna aan mijn begin!

            al de kweekverslagen op micro gelezen? doe dat eerst ff voordat je vragen stelt. Op deze manier pik je het nuttige eruit en leer je van een ander zijn fouten!
            good luck en succes op
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: nu toch echt bijna aan mijn begin!

              Zal het goed zijn om 1 100 watt hps lamp erboven te hangen en 2 of 3 spaarlampies erbij?
              Weet iemand nog een goed plantje dat klein blijft en veel opbrengst heeft?

              Comment


                #8
                Re: nu toch echt bijna aan mijn begin!

                Wat extra licht (met de juiste lichtkleur) op je planten kan nooit kwaad. Je planten zullen dat zeker waarderen
                Als je kleine en lekkere plantjes zoekt kan ik je de zaden van Sweetseeds aanbevelen. Kijk anders eens op hun website naar de soortjes die voor meer dan 50 procent Indica zijn. Ik haalde zelf de vorige keer 60 gram droog af een Cream Caramel plant (onder 600 W), dus deze kan ik je zeker aanraden (ruikt ook heerlijk en maakt veel THC en CBD aan). Je ziet maar wat je er mee doet er bestaan natuurlijk oneindig veel lekkere soortjes en ik ken jou smaak en voorkeur natuurlijk niet.

                Succes met je zoektocht, grtjs,
                The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                Comment


                  #9
                  Re: nu toch echt bijna aan mijn begin!

                  @ pedro: allereerst bedankt voor reactie.
                  Het word de eerste keer en het lijkt me gewoon leuk om me eigen wietje te roken.
                  Het liefst haal ik er veel vanaf en goede kwaliteit, maar jij zegt dat je boven 1 plant een 600 watter heb gezet?
                  Betekent dat dat ik eigelijk iets te weinig licht erboven zet?..

                  groetjes,
                  Jointj

                  Comment


                    #10
                    The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                    Comment


                      #11
                      Re: nu toch echt bijna aan mijn begin!

                      @ pedro:Vanaf de pot naar de bovenkant van het hok is het 75cm, er zit een bak onder waar hij nog in staat.
                      kan ik er niet gewoon wat meer watt boven hangen zodat ik er meer vanaf haal want 10 gram dat is egt bijna niks..

                      Kan ik misschien zorgen dat is 30 gram eraf kan halen? en zoja, hoe?(in zo een klein hokje)

                      Comment


                        #12
                        Re: nu toch echt bijna aan mijn begin!

                        Laat maar eens zien hoe dat hokje eruit ziet!
                        ben benieuwd!
                        Veel succes

                        Comment


                          #13
                          Re: nu toch echt bijna aan mijn begin!

                          Als je vanaf de bovenrand van je pot nog 75 cm over hebt dan kan je 250 Watt hangen want dan heb je nog 50 cm over voor je planten. Als je indica's zet moet dat vlot lukken (en anders kan je altijd nog buigen of je planten tijdig toppen). Heb je een foto van je kastje?

                          Grtjs,
                          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                          Comment


                            #14
                            Re: nu toch echt bijna aan mijn begin!

                            hey, bedankt voor reacties allereerst!
                            Ik ga morgen proberen een foto erop te zetten.
                            Dat is wel fijn dat ik een 250 watter erin kan hangen, want dat levert meer op.
                            Misschien nog aanraders kwa planten?

                            Jointj.

                            Comment


                              #15
                              Re: nu toch echt bijna aan mijn begin!

                              sorry jongens,
                              vandaag geen tijd gehad ervoor, maar ga het morgen zeker weten erop zetten!
                              Ik heb nog een vraagje over mijn lampen die ik erin wil zetten,
                              Ik wil natuurlijk zo veel mogelijk opbrengst,
                              maar kan ik in mijn hokje ook een 400 watter zetten,
                              of maakt het niet veel uit of ik 250 of 400 watter erboven zet?

                              en oja,
                              ik dacht eerst dat je alleen een koolstoffilter erin moest doen,
                              maar kom er nu achter dat ik ook nog een afzuiger erbij moet doen, erg stom van me.
                              Ik wou deze koolstoffilter gaan bestellen: https://www.growshoponline.nu/index....hk=1&Itemid=14
                              weet iemand wat voor afzuiger ik er dan bij moet doen, het liefst zo goedkoop mogelijk.

                              bedankt,
                              Jointj
                              Last edited by jointj; 20 January 2011, 21:50.

                              Comment

                              Bezig...
                              X