Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ph waarde van canna

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ph waarde van canna

    Korting op 420shop
    Ik heb een vraagje
    wat is de streefwaarde ph waarde voor de plantes in de eerste week ik gebruik Canna voeding etc. Graag meer info voor andere weken ook Als iemand mij kan helpen .

    #2
    Re: ph waarde van canna

    ik heb hiero een schema met een geschatte ph waarde ik wil deze bijwerken Via jullie advies Graag een totaal overzicht
    Vriendelijke groeten Barca
    Attached Files
    Last edited by barca; 13 January 2011, 19:38.

    Comment


      #3
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: ph waarde van canna

        hoi qnq ik heb mix aarde normaal die witte zakken . en gebruik terra voeding van Canna
        even over die ec ik heb gewoon de voeding en zo gegeven die op het schema staat wat doe ik dan verkeerd ?
        Morgen krijg ik me hp meter dan zal ik het ff meten dan weet ik ook meer

        Comment


          #5
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: ph waarde van canna

            oke thanx voor je reaktie dit is me 2de keer in growbox xl 120 120 240
            Vorige keer was het niet zon succes ik mis aleen me hp meter die krijg ik morgen dan heb ik alles in huis
            Maar wat kan ik doen het beste nieuw water maken wat denk jij ? en hoe krijg ik nu die ec omlaag als ik geen nieuw water maak ?

            Comment


              #7
              Re: ph waarde van canna

              EC krijg je omlaag door water toe te voegen met een lage EC.
              Bijv. Spa blauw, Spa rood, of een ander merk met mineralen. (Even het etiket checken, daar staat meestal de PH op vermeldt)

              Gewoon een slokkie kraanwater erbij kan ook, maar dan loopt je PH weer wat op.

              Als ze niet staan uit te drogen, kun je ook wachten tot je morgen je PH meter hebt. Dan begin je met een vers watertje, en doe je alles in 1x goed.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: ph waarde van canna

                gefixed, barca opletten met prive informatie die in je screenshots staat
                Last edited by misto; 13 January 2011, 01:04.
                In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                Comment

                Bezig...
                X