Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help! Geel/groen PPtjes, bekijk de foto

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help! Geel/groen PPtjes, bekijk de foto

    Korting op 420shop
    Hallo mensen,

    Mijn jongens zien er al drie dagen een beetje geel/groen uit. Zie foto. Ik geef ze al drie dagen afgezuurde water met wortelstimulator. LV boven de 55%. Temp. is boven de 20 graden tot 24 graden. Aarde is Gold Label Custom Mix. De lamp hangt hoog (begon met TL, nu 250 watt, later 600 watt).

    Wie heeft een idee van wat het kan zijn?

    http://www.speedyshare.com/files/262...elding_012.jpg
    Last edited by jacksticky; 16 January 2011, 11:12.

    #2
    Re: Help! Geel/groen PPtjes, bekijk de foto

    je moet ze een beetje meer voeding geven even 1dag ec van 1,6 en dan gewoon weer wat minder binnen 2 dagen zijn ze mooi groen had deze week hetzelfde probleem ..

    Comment


      #3
      Re: Help! Geel/groen PPtjes, bekijk de foto

      He pptje,

      Kan ik ook gewoon de voeding verhogen met Gold label custom mix, dit is al een voedingrijke aarde en volgens mij voorbemest, maar bedoel je met voeding echte voeding of gwn wortelstimulator.

      Comment


        #4
        Re: Help! Geel/groen PPtjes, bekijk de foto

        je moet ze groei voeding geven gewoon even 1 dag ec van 1,5 +_de dag er na weer wortelstimulator dan worden ze binnen 2 dagen wel weer groen.

        Comment


          #5
          Re: Help! Geel/groen PPtjes, bekijk de foto

          Het kan ook zijn dat ze te veel water hebben gekregen, dan krijgen de wortels geen zuurstof en/of de worteltjes groeien niet goed. Resultaat is dat er geen voeding naar de bladeren gaan, dus gele bladeren. Het ziet er allemaal erg nat uit voor zulke nog kleine stekken

          Succes

          Comment

          Bezig...
          X