Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aarde droogt uit bij zaailingen : paniek!
Collapse
X
-
Spuit de grond nog eens nat en span wat vershoudheidsfolie over je potje de condensatie houd je grond vochtig?van het moment ze hun kopje laten zien folie eraf.The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
5 lekkere grieten onder de zon
-
die folie oplossing was ik ook al aan het overwegen dus dit zal ik dadelijk toepassen, lijkt me een gemakkelijke oplossing + vermijd ook dat ik telken moet gaan watere en zo misschien teveel water geef
thanks
EDIT:
grond is terug vochtig en de folie erover, nu stilletjes afwachten lijkt meLast edited by sounix; 18 September 2020, 23:05.
-
-
na 3 dagen staan er twee van de drie mooi recht maar eentje heeft toch een trek gekregen van de droogte en warmte.
Ik heb deze morgen toch een beetje water gegeven en we zullen wel zien. Maar het ziet er niet goed uit. Ze is al 2dagen als op de foto en er komt geen verandering in.
Zolang ze groen ziet zal ik ze telkens wat vochtig houden maar ik verwacht er niet veel meer van
Foto is getrokken vlak na het sproeien met plante spuit. het lijkt er erg nat maar dit is het niet
dood.JPG
Legal, doesn't make it better or right
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kunichika View PostZorgt het inwateren niet voor compacte aarde en daardoor te wortels slechter erdoorheen kunnen?
Comment
Comment