Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vanaf wanneer moet je de bloei gaan tellen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vanaf wanneer moet je de bloei gaan tellen

    Korting op 420shop
    hoi ik heb een vraagje,

    vanaf wanneer moet je de bloei gaan tellen? Ik heb ze staan sinds 24-12 en heb ze sinds 4-1 op 12-12 gezet. Rond 11-1 begon ik de eerste kleine witte haartjes te zien in de topjes, en ik heb ze sinds 14-1 voor het eerst een beetje canna flores mee gegeven(4ml/l).
    Vanaf wanneer moet ik dan ongeveer de 9 weken gaan tellen voor de bloei, toch niet vanaf het moment dat ik ze op 12-12 heb gezet toch?!

    groetjes TerrorJointje


    zo zien de dames er nu uit.
    IMAG0580.jpgIMAG0599.jpgIMAG0608.jpg
    sigpic

    #2
    Re: vanaf wanneer moet je de bloei gaan tellen

    11-01 zou ik dan aanhouden.
    Tot 15 maart dus ongeveer.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: vanaf wanneer moet je de bloei gaan tellen

      Dus eigenlijk kun je gaan tellen vanaf dat je de witte haartjes begint te zien?

      Gr tj
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: vanaf wanneer moet je de bloei gaan tellen

        Rond 11-1 begon ik de eerste kleine witte haartjes te zien in de topjes,
        Das week 1 van de (zichtbare)bloei. vanaf daar begin je te telllen kom je dus op half maart uit ongeveer.

        Comment


          #5
          Re: vanaf wanneer moet je de bloei gaan tellen

          als het pp stekken zijn zijn ze na 61 tot 70 dagen 12 uur licht klaar.staat wel erg vol daargaa je ze nog dieven?

          Comment


            #6
            Re: vanaf wanneer moet je de bloei gaan tellen

            helaas weet ik niet wat voor stekken ik gekregen heb

            Maar het staat er toch niet TE vol neem ik aan??? ik had er 15 besteld in de hoop dat ik er zeker 12 van zou over houden, maar ze hebben het allemaal overleefd dus ja dan ga ik er ook geen meer weg doen natuurlijk, het past mooi zo dacht ik zelf, tentje is 1.20X1.20 en ze staan in potten van 30X30 dan is er precies nog plek voor de bevochtiger daar in het hoekje.

            Toevallig heb ik ze vanochtend gedieft, ik heb die onderste blaadjes die toch weinig tot geen licht krijgen daaronder weg geknipt.
            Maar ik heb ook die hele hele kleine beginnende topjes daaronder weggehaald, maar nu ben ik aan het twijfelen of ik daar wel goed aan gedaan heb..........misschien kan iemand me dat vertellen??

            groetjes tj
            Last edited by terrorjointje; 18 January 2011, 11:39.
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: vanaf wanneer moet je de bloei gaan tellen

              Met dieven haal je de zijscheuten weg, niet de bladeren !

              Dat je die minitopjes hebt weggehaald die niks gaan opbrengen was juist goed.
              De bladeren had je beter kunnen laten zitten als je verder geen LV problemen hebt.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: vanaf wanneer moet je de bloei gaan tellen

                ik heb dus eigenlijk helemaal verkeerd om zitten denken....
                ik had dus aan de onderste vertakking, de kleine scheutjes wat dus topjes gaan worden toch, weg moeten halen en het blad laten zitten.

                wat heeft het voor gevolgen dan voor mijn lv? ik heb er een luchtbevochtiger in staan is dat dan juist goed of niet?

                tja van fouten moet ik leren he...


                hieronder een foto van waar ik de blaadjes heb weggehaald, dit is een foto van de 16e dus van voor het dieven, ik heb nog geen foto van na het dieven, die zal ik vanavond wel maken.
                IMAG0583.jpg
                sigpic

                Comment


                  #9
                  Re: vanaf wanneer moet je de bloei gaan tellen

                  mooi vol tentje heb je danblaadjes vanondere weghalen is goed zo voor komje dat ze nat worden bij het water geven,en dat verhoogt de kans op meeldauw.dus u is goed bezig.

                  Comment


                    #10
                    Re: vanaf wanneer moet je de bloei gaan tellen

                    dit is het resultaat van mijn mislukte dief-actie.......

                    ik geef ze nu van onderaf water, dus die blaadjes werden eigenlijk nooit nat.

                    hopelijk valt het dan toch nog mee met wat ik gedaan heb....?

                    IMAG0626.jpg
                    Last edited by terrorjointje; 19 January 2011, 10:48.
                    sigpic

                    Comment


                      #11
                      Re: vanaf wanneer moet je de bloei gaan tellen

                      zodra de verschijnselen naar voren komen mag je tellen inderaad.
                      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

                      Comment


                        #12
                        Re: vanaf wanneer moet je de bloei gaan tellen

                        Maar of het negen weken wordt is een andere vraag !!!
                        Was jij volwassen toen je 18 werd ? en hoe oud denk je zelf te worden ?

                        Dieven is ook een beetje afhankelijk van welke kap je gebruikt ????!!!!
                        Gebruik je een diepstraler dan zou ik niet dieven want die kleine topjes worden dan gewoon keihard

                        Enzo leer je weer wat


                        Ajo
                        Ventje
                        Living in Second live for real

                        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                        Comment


                          #13
                          Re: vanaf wanneer moet je de bloei gaan tellen

                          Haha ja zo leer ik inderdaad weer wat maar dat is natuurlijk ook de bedoeling Haha.

                          de kap die ik gebruik is zo'n hamerslag kap geloof ik, zo'n gebobbelde......

                          ik dacht dat je ook kon dieven voor betere luchtcirculatie, omdat m'n tent nu eigenlijk helemaal vol staat...

                          groetjes!
                          sigpic

                          Comment


                            #14
                            Re: vanaf wanneer moet je de bloei gaan tellen

                            Hey stoner,

                            ik hoop dat je plantjes goed doorgroeien !
                            die bladeren die je hebt weggehaald zullen niet een te groot probleem zijn hoor .
                            wat me nog wel opviel, is dat de takjes die omhoog gegroeid zijn voor licht, hun 'zijtakjes' nog hebben (buiten het licht)
                            die zou ik er af halen als ik jou was, want dieven is niet het verwijderen van de toppen maar het verwijderen van die dunne takjes

                            Comment

                            Bezig...
                            X