Hallo beste blow vrienden ik ben 1 van de vele die het zat is om troep te kopen in de shop!! ik ben het zat om elke keer weer vershillende kwaliteiten wiet te kopen,k,weet wat ik lekker vind en dat wil ik dan ook hebben .T,geld komt niet vanzelf naar mij toe! ik moet er ook hard voor werken, net als jullie. ik heb net een splinternieuwe kweektent (1 x1 en 2 hoog) met toebehoren gekocht. ik wil alleen onder led kweken en heb er ook een mooie ledlamp bij gekocht (spectrabox 150 watt). kosten nog moeite gespaard voor een goeie start, dus daar ligt het niet aan. maar nu heb ik voor dat ik begonnen ben al een probleem. namelijk de temperatuur, die komt niet hoger dan 19 graden in de tent. Ik heb dus bijverwarming nodig, maar nu is de vraag wat voor? een ventilator kacheltje zorgt volgens mij voor veel te droge lucht en de temperatuur is ook niet echt goed constant te regelen. heeft iemand ervaring hiermee? wat kan ik het beste gebruiken om de tent te verwarmen?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
temperatuur ledlampen
Collapse
X
-
Re: temperatuur ledlampen
Guilich, ik kweek ook met Led. Ik heb extra verlichting erbij gehangen. Dit voor extra lumen en een hogere temperatuur. 4 x 23 watt spaarlampen aangeschaft. Planten groeien goed, temp met licht aan constant 28 graden. Heb geen verwarming nodig hierdoor. En die kleine 100 watt extra verlichting is goedkoper in energie verbruik als een kachel.
GrZ
-
Re: temperatuur ledlampen
Daar ben ik het ook mee eens angel. Het verschil in lm met de reguliere kweeklamp is enorm. Om deze rede heb ik ook dus die extra verlichting opgehangen. Ik heb nu in een tent van 0,36m2 ruim 10000 lm hangen. Bij de bloei gaat er nog wat verlichting bij gehangen worden.
GrZ
Comment
Comment