Ik heb 5 planten en bij een paar worden de bladeren aan de buiten zijde bruin en de stengels zijn rood groen. die bladeren staan ongeveer in het midden van de hoogte van de plant. Wat kan dit zijn.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
bladeren worden bruin.
Collapse
X
-
Re: bladeren worden bruin.
SL382301.jpgSL382300.jpgSL382299.jpghier een paar foto,s ik heb een 400 watt lamp en mijn ph is 5.0 en se staan in potten met potgrond van 10 liter.SL382265.jpg
Comment
-
Mooie installatie heb je daar.
Je PH is net iets aan de lage kant, je kan proberen water te geven met spa blauw. ook kun je ph verhogers gebruiken.
In eerste oog-opslag lijkt mij dit een kleine overvoeding, ook lijkt je aarde wat droog te staan. hoevaak en hoeveel geef je water?
GrtzIs het glas halfleeg of halfvol?
Comment
-
ik geef ongeveer 2 liter grondwater dat heeft een ph van 0.6 en met voeding er in 0.5 onder in die bak. en dat om de 2 dagen en af en toe doe ik een beetje water in die slangen die zitten 8 cm van onder in de pot en daar zitten van die klei korrels. als het licht aan is is het tussen de 29 en 31 graden en s,nachts ongeveer 18 tot 20 graden. die twee kleine ventilators gaan om de 15 minuten aan en nu heb ik van boven een ventilator die zwekt die gaat aan als de onderste 2 uit zijn. als het licht aan is word er boven de 31 graden de lucht afgezogen als het donker is niet.
Comment
-
zou ze geen grondwater geven.gewoon je ph op 5.9 of 6 zien te krijgen.dat doe je met leidingwater met ph -.of stap over op biovoeding dan hoef je niet aftezuuren.gaat met biobizz tot nu toe bij mij altyd goed zonder te meeten.kan zelfs me grond 4 keer hergebruiken.van ph5 water krijgen ze zeker een klap.regenwater is toch ook niet ph5.
Comment
Comment