Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bladeren worden bruin.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bladeren worden bruin.

    Korting op 420shop
    Ik heb 5 planten en bij een paar worden de bladeren aan de buiten zijde bruin en de stengels zijn rood groen. die bladeren staan ongeveer in het midden van de hoogte van de plant. Wat kan dit zijn.

    #2
    Re: bladeren worden bruin.

    Kun je wat meer zeggen over je EC, PH en het medium waar je op kweekt? Welke lamp gebruik je?

    Jesus, dit zijn eigenlijk zaken die jezelf moet vermelden.

    Ps; een foto zegt meer dan duizend woorden.

    Succes
    Is het glas halfleeg of halfvol?

    Comment


      #3
      Re: bladeren worden bruin.

      ik denk dat je plant heeft van padalolalo

      zoals peter als zegt......... foto.....
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: bladeren worden bruin.

        Of van hoppelapopsietee?
        Is het glas halfleeg of halfvol?

        Comment


          #5
          Re: bladeren worden bruin.

          Ik zie het al, de planten hebben " de blader in het midden van de plant aan de buiten zijde bruin en de stengels zijn rood groen-ziekte.!!"

          Comment


            #6
            Re: bladeren worden bruin.

            kan ook blad en stengel schurft zijn.

            Comment


              #7
              Re: bladeren worden bruin.

              ik denk bukake

              Comment


                #8
                Re: bladeren worden bruin.

                SL382301.jpgSL382300.jpgSL382299.jpghier een paar foto,s ik heb een 400 watt lamp en mijn ph is 5.0 en se staan in potten met potgrond van 10 liter.SL382265.jpg

                Comment


                  #9
                  Re: bladeren worden bruin.

                  PH voor aarde is minimaal 5.9, daar begin je probleem al.

                  Dat rooie op je stengels in van de kouw s'nachts waarschijnlijk. Wat zijn je tempraturen overdag en als het licht uit is??

                  grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: bladeren worden bruin.

                    Mooie installatie heb je daar.

                    Je PH is net iets aan de lage kant, je kan proberen water te geven met spa blauw. ook kun je ph verhogers gebruiken.

                    In eerste oog-opslag lijkt mij dit een kleine overvoeding, ook lijkt je aarde wat droog te staan. hoevaak en hoeveel geef je water?

                    Grtz
                    Is het glas halfleeg of halfvol?

                    Comment


                      #11
                      Re: bladeren worden bruin.

                      ik geef ongeveer 2 liter grondwater dat heeft een ph van 0.6 en met voeding er in 0.5 onder in die bak. en dat om de 2 dagen en af en toe doe ik een beetje water in die slangen die zitten 8 cm van onder in de pot en daar zitten van die klei korrels. als het licht aan is is het tussen de 29 en 31 graden en s,nachts ongeveer 18 tot 20 graden. die twee kleine ventilators gaan om de 15 minuten aan en nu heb ik van boven een ventilator die zwekt die gaat aan als de onderste 2 uit zijn. als het licht aan is word er boven de 31 graden de lucht afgezogen als het donker is niet.

                      Comment


                        #12
                        Re: bladeren worden bruin.

                        zou ze geen grondwater geven.gewoon je ph op 5.9 of 6 zien te krijgen.dat doe je met leidingwater met ph -.of stap over op biovoeding dan hoef je niet aftezuuren.gaat met biobizz tot nu toe bij mij altyd goed zonder te meeten.kan zelfs me grond 4 keer hergebruiken.van ph5 water krijgen ze zeker een klap.regenwater is toch ook niet ph5.

                        Comment

                        Bezig...
                        X