ik wil zelf een kweekje beginnen. maar heb nog een paar vragen. om mislukkingen te voorkomen.
Als mijn zaadjes er zijn ben ik ook van plan om een kweekverslagje te gaan maken van me eerste vrouwjes
Ik wil graag een binnenkweek beginnen met 5 lowriders.
Paar beginners vragen.
vraag. 1
Lowriders zijn automatish autoflauwer?
Ik kan helaas geen hps lampen nemen. daarom neem ik tl. en tornado lampen.
8x tornado lamp. 2x tl 40 cm.
Vraag. 2
wat voor soort kleur licht. heb ik nodig? en zijn tornado lampen goed voor de bloei? aangezien ik autoflauwer neem.
Mijn kast waar ik het in wil gaan zetten is. qua ondergrond. 50x40. en de kast is 1.20 hoog. met volie plakken. heb al een warmte ventilator. en coolers. in de kast. binnenkant van de kast. wil ik gaan beplakken met Folie.
en als ik 5 plantjes neem wil ik ze graag in 1 bak gaan zetten.(hoop dat het dan niet misgaat) anders kan ik niet vollop mijn 50x40 ondergrond gebruiken.
Vraag 3
Is dit wel goed voor de onderkant van de blaadjes?
en passen er 5 lowriders in deze afmeteingen?
vraag 4.
Alleen bloeivoeding of ook groeivoeding?.
vraag 5
Welke lowrider kan goed. op elkaar gezet gekweekt worden?
Alle tips zijn welkom. Alvast bedankt
peace out.
Als mijn zaadjes er zijn ben ik ook van plan om een kweekverslagje te gaan maken van me eerste vrouwjes
Ik wil graag een binnenkweek beginnen met 5 lowriders.
Paar beginners vragen.
vraag. 1
Lowriders zijn automatish autoflauwer?
Ik kan helaas geen hps lampen nemen. daarom neem ik tl. en tornado lampen.
8x tornado lamp. 2x tl 40 cm.
Vraag. 2
wat voor soort kleur licht. heb ik nodig? en zijn tornado lampen goed voor de bloei? aangezien ik autoflauwer neem.
Mijn kast waar ik het in wil gaan zetten is. qua ondergrond. 50x40. en de kast is 1.20 hoog. met volie plakken. heb al een warmte ventilator. en coolers. in de kast. binnenkant van de kast. wil ik gaan beplakken met Folie.
en als ik 5 plantjes neem wil ik ze graag in 1 bak gaan zetten.(hoop dat het dan niet misgaat) anders kan ik niet vollop mijn 50x40 ondergrond gebruiken.
Vraag 3
Is dit wel goed voor de onderkant van de blaadjes?
en passen er 5 lowriders in deze afmeteingen?
vraag 4.
Alleen bloeivoeding of ook groeivoeding?.
vraag 5
Welke lowrider kan goed. op elkaar gezet gekweekt worden?
Alle tips zijn welkom. Alvast bedankt
peace out.
Comment