Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste auto lowrider? voor binnenkweek,

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beste auto lowrider? voor binnenkweek,

    Korting op 420shop
    ik wil zelf een kweekje beginnen. maar heb nog een paar vragen. om mislukkingen te voorkomen.
    Als mijn zaadjes er zijn ben ik ook van plan om een kweekverslagje te gaan maken van me eerste vrouwjes

    Ik wil graag een binnenkweek beginnen met 5 lowriders.
    Paar beginners vragen.

    vraag. 1

    Lowriders zijn automatish autoflauwer?

    Ik kan helaas geen hps lampen nemen. daarom neem ik tl. en tornado lampen.
    8x tornado lamp. 2x tl 40 cm.

    Vraag. 2

    wat voor soort kleur licht. heb ik nodig? en zijn tornado lampen goed voor de bloei? aangezien ik autoflauwer neem.

    Mijn kast waar ik het in wil gaan zetten is. qua ondergrond. 50x40. en de kast is 1.20 hoog. met volie plakken. heb al een warmte ventilator. en coolers. in de kast. binnenkant van de kast. wil ik gaan beplakken met Folie.
    en als ik 5 plantjes neem wil ik ze graag in 1 bak gaan zetten.(hoop dat het dan niet misgaat) anders kan ik niet vollop mijn 50x40 ondergrond gebruiken.

    Vraag 3

    Is dit wel goed voor de onderkant van de blaadjes?
    en passen er 5 lowriders in deze afmeteingen?

    vraag 4.

    Alleen bloeivoeding of ook groeivoeding?.

    vraag 5

    Welke lowrider kan goed. op elkaar gezet gekweekt worden?

    Alle tips zijn welkom. Alvast bedankt

    peace out.
    Last edited by saratar; 13 February 2011, 20:09.

    #2
    Re: Beste auto lowrider? voor binnenkweek,

    Saratar,

    Dit bewijst maar weer dat 30 minuten lezen niet voldoende is. Alle antwoorden op je vragen staan dan ook op het forum. Ik denk dat je toch wat meer moet lezen. In ieder geval succes met je kweek.

    GrZ Quattro

    Comment


      #3
      Re: Beste auto lowrider? voor binnenkweek,

      Lamp kleur <2700K & Minimaal 400 watt /M2 (ongeacht welke lampen je gebruikt)

      Angel 777 heeft goede Auto Flower zaden, zo weet ik. Moet je hem maar even een PM sturen.

      Hele goede Omni's Auto AK-Snow vind je hier : http://froebanken.dcfonline.dk/index...aa3f51a1ef4528

      In een bak gaat prima als je zo'n 20 cm cocos grond gebruikt. Pas op met teveel water.

      Je geeft groei voeding tot de eerste bloem vorming, dan ga je over op bloei voeding.
      Of je gebruikt van No Mercy Supply de Sweet Jane #1&2 voeding.
      Dat gaat ook heel goed.

      Succes, HJM
      Last edited by HJM; 13 February 2011, 12:42.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        #4
        Re: Beste auto lowrider? voor binnenkweek,

        Maar waarom zou ik een 400 watt nemen onder 40x50 cm?
        en het is tog watt is gram. Ik heb dat denk ik niet nodig voor 5 lowriders. xD

        en mijn hoogte is ook maar beperkt.... tot 1.20 Vandaar lowriders.
        er hoeft geen kilo van af te komen
        Dus de oogst hoeft niet enorm te zijn.
        HJM. Heb je zelf ook al een keerr de ak-snow gekweekt? @ ja, wat zijn de ervaringen.

        Bedankt voor al je tips.
        Last edited by saratar; 13 February 2011, 20:08.

        Comment


          #5
          Re: Beste auto lowrider? voor binnenkweek,

          Je moet even rekenen, ik zei 400 watt /M2

          AK-Snow is een laatste generatie Auto Flower. Ik zal niet roepen dat het de beste is, want dat is een kwestie van smaak.
          Bij een run bij mij werd ze 50-60 cm hoog en leverde een boven gemiddelde opbrengst van prima wiet. Niet fluff, niet duf.
          Lekker kruidig en aromatisch.

          Alleen waren het 9 vrouwen en 1 man ?!?!

          Grtz, HJM
          http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

          Comment


            #6
            Re: Beste auto lowrider? voor binnenkweek,

            400 watt/m2

            40cm x 50cm = 0,2 m2

            400 watt/m2 = 80 watt/ 0,2m2

            met 'n spaarlamp van 125 watt en goede reflecterende wanden zou je dus 'n leuke oogst kunnen krijgen als je ze goed verzorgt.

            grtz angel777
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment


              #7
              Re: Beste auto lowrider? voor binnenkweek,

              Hartstikke bedankt voor de tips. Had de berichten al een tijdje geleden gelezen, maar ben eerst nog wat andere kweeks gaan volgen, voor nog meer informatie.

              Ik wil inderdaad geen hps. dus een spaarlamp van 125 watt zou perfect zijn. of kan ik tog beter gaan voor tornado lampen.? heb ook kweeks gezien. dat was echt super mooi, met tornado lampen. maar volgens mij is dat vooral voor echte micro kweeks. dus in bijv een big tower/pc.
              Maar de neeuiwe generatie lampen is er LED. en wat is daar jullie mening over?

              LED-Spaarlampen. of tornadolampen.

              Ik had het aan iemand op dit forum gevraagd, en hij zij dat led hier in Nederland heel erg duur is.maar dat het in het buitenland een stuk goedkoper kan zijn.

              @ HJM en heeft het mannetje ook alle vrouwtjes verkracht.? :p

              Big bud lijkt mij ook een hele leuke plant. alleen veel kans op toprot. En ik vraag mij af. waarom. als big bud (ZOveel oplevert) bijna niemand het kweekt? Alleen door de toprot?

              Comment


                #8
                Re: Beste auto lowrider? voor binnenkweek,

                Nee, die kerel ging de bak in.

                Big Bud is alleen geliefd bij broodkwekers geweest. Buiten zijn de koppen te dicht en drogen daardoor slecht op. Met schimmel ten gevolg.
                Ook is de smaak niet bijzonder.
                Er zijn rassen die door selectie buiten beter zijn. Maar ook soorten die uit de vochtige tropen komen, zijn beter bestand tegen schimmel. Maar die zijn soms hier weer te laat klaar.
                Daarom zijn Deense soorten en Auto Flowers ook zo populair.

                Led is nog te nieuw, niet echt goed en te duur dus.
                Ik heb goede ervaring met 2x 80 watt Topgrow PLL (groei en bloei) en 250 watt spaarlamp (Bloei)
                Vaak gebruik ik ze om even apart te kunnen (af) bloeien of groeien. (stek en zaad teeld)

                In een echte kweek kunnen ze niet tegen HPS op.

                Grtz, HJM
                http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

                Comment


                  #9
                  Re: Beste auto lowrider? voor binnenkweek,

                  of spaarlampen gebruiken of led,s van 300 euro vooral geen 250 watt hps gebruiken omdat dat al heel wat betrouwbare kweekjes heeft opgeleverd.denk dat je kweek er nooit komt

                  Comment


                    #10
                    Re: Beste auto lowrider? voor binnenkweek,

                    close topic.

                    Comment

                    Bezig...
                    X