Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kan ik mijn Big Bud plant al oogsten?
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Zakmicroscoop aanschaffen. Neemt alle twijfel direct weg. Remco heeft een mooie afbeelding van trichomen in de verschillende stadia.
Ik weet het, niet het gewenste vlugge en gesloten antwoord. Die microscoop is echter wel heel handig. Zie hier ook vaak close up foto's passeren met een clip on. Zolang het maar goed vergroot om de trichomen in detail te bekijken. Zo kan je uiteindelijk vroeger of later oogsten naargelang het gewenste effect van de timing.Last edited by Zabuza; 21 January 2021, 19:07.
Comment
-
Ik heb je berichten verplaatst in een nieuw en voor jou eigen topic (deze dus).
Het is namelijk niet heel sjiek om andermans topic (Terug naar AF) te kapen met je eigen vragen.
Ik zie dat je hetzelfde ook nog eens vraagt in een introductietopic. Goed bezig.
En ook nog eens op twee verschillende accounts?Last edited by TheBigDudeski; 21 January 2021, 20:31. Reden: Blijkbaar twee accounts. Beide 010, beide vragen over wanneer Big Buds oogsten.
- Likes 1
Comment
-
Wat jij doet moet je zelf weten TheBigDudeski en het is namelijk niet netjes om op een ander te letten graag informatie over de toppen anders beter niks type danku
Comment