Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste gefem. Zaden??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beste gefem. Zaden??

    Korting op 420shop
    Allereerst wil ik melden dat dit over ervaringen gaat...
    Dus geen discussie/competitie/promotie/diskwalificatie van bepaalde zaadbedrijven (zaadbedrijf is misschien zelfs al aanstootgevend ) en ook geen discussie over regulier of gefeminiseerd zaad....
    Maar met welke gefeminiseerde zaden heb je tot nu toe een topresultaat behaald....
    En was dat vanwege opbrengst of vanwege de kwaliteit....en was t een knaller of gewoon lekker van smaak enz enz...ik ga soon weer zaden bestellen... En op aanraden van da bear ga ik blue chem fixen...
    En ik zit te denken aan tangerine dream ban Barney
    En chocolope van DNA genetics....
    Maar ervaringen graag...aanbevelingen enz enz...
    Pz

    #2
    Re: Beste gefem. Zaden??

    chocolope van dna genetics is prima, goede ervaringen mee.
    Bartjeboy
    Lonsdale, Fairtex en BenLee shop
    Yoga en Japanse taal in Zutphen

    Comment


      #3
      Re: Beste gefem. Zaden??

      Heb tot nu toe alleen RQS(royal queen seeds) gehad waar ik wel te vreden over ben, nu eens kanabia proberen.
      Met een AF van kanabia heb ik al ervaring super fruitig wit wietje was het geworden.

      Chocolope van DNA is de bom! jammer dat die moomenteel out of stock is anders had ik die genomen moet weer met een 2 tal maanden zijn van wat ik heb begrepen.
      Tangerine dream heb ik ook veel moois overgezien en gehoord toevallig gisteravond nog
      Blue Chem ben ik niet bekend mee helaas maar klikt wel lekker

      Grtz man!!
      Eens een paffer, altijd een paffer........

      Comment


        #4
        Re: Beste gefem. Zaden??

        Hybrides van sweet seeds. Combinatie van alles. Smaak, geur, potentie, moeilijkheidsgraad, ontkieming, resistentie tegen ziektes en noem maar op. Beste tot nu toe? Blackjack.

        Comment

        Bezig...
        X