Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke lampenset

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    welke lampenset

    Korting op 420shop
    hoi,
    ben hier totaal nieuw, nu ik heb een ingemaakte kleerkast omgebouwd in kweekkast,afm.h.1.80 b 1.20 d 60cm wil daar 4 white widows inzetten, maar welke lampenset moet ik daar gaan inzetten? er zijn verschillende en geraak er ni wijs uit!
    zowel groei en bloei alvast bedankt!

    #2
    Re: welke lampenset

    Hey ten eerste welkom op JD

    Ik denk dat je 2 goede opties hebt om te kiezen voor
    1; 2x 250w HPS
    of
    2; (als het past) 36w TL (120 CM) over de gehele oppervlakte hangen. Dit zijn er ongeveer een stuk of 8 a 10 over de hele oppervlakte
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment


      #3
      Re: welke lampenset

      400 watter en 500 cubsoftbox en 700 cub filter.gaat alleen niet in je kast passen.

      Comment


        #4
        Re: welke lampenset

        Complete set 250w PRO V T remote (vsa+kap+FS HPS lamp) is dit dan genoeg? en de lamp is dit voor groeien of bloeien?

        Comment


          #5
          Re: welke lampenset

          Complete set 250w PRO V T remote (vsa+kap+FS HPS lamp) is dit dan genoeg? en de lamp is dit voor groeien of bloeien?

          Comment


            #6
            Re: welke lampenset

            als er bloeilamp bijstaat is het eem bloeilamp.als je niet van plan ben om maanden te gaan voorgroeien heb je geen groeilamp nodig.onder een bloeilamp groeien ze met 24 of 18 uur licht ook wel goed.wel eerst effe goed overal kijken want 250 watters zijn soms heel goedkoop te krijgen.uurtje zoeken heb je er zo uit

            Comment


              #7
              Re: welke lampenset

              zoek zelf 2 keer duizend watt kompleet iemand tips.bulp heb ik al gezien voor 55 pleuro en magneet vsa voor 100.vind het toch t eduur,goede 2e hands mag ook.

              Comment


                #8
                Re: welke lampenset

                ok thx voor inl.
                Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
                als er bloeilamp bijstaat is het eem bloeilamp.als je niet van plan ben om maanden te gaan voorgroeien heb je geen groeilamp nodig.onder een bloeilamp groeien ze met 24 of 18 uur licht ook wel goed.wel eerst effe goed overal kijken want 250 watters zijn soms heel goedkoop te krijgen.uurtje zoeken heb je er zo uit

                Comment

                Bezig...
                X