Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

keramische lampen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    keramische lampen

    Korting op 420shop
    denken jullie dat je een paar keramische lampen kan gebruiken om snachts de temperatuur op peil te houden in de tent terwijl het licht uit is zonder dat dit effecten heeft op de bloei?grtz

    #2
    Re: keramische lampen

    Ja dat kan.

    Comment


      #3
      Re: keramische lampen

      Als je lampen bedoelt die in een infraroodsauna worden gebruikt dan moet je wel MIR-lampen gebruiken, want dat zijn donkerstralers (stralen geen licht uit). De NIR-lampen verspreiden toch een donkerood licht. Die lampen zijn overigens vrij duur (een 1000 watter kost al snel 300 euro) en gaan maar 1000 uur mee. Daarna loopt het rendement snel terug. Bovendien kost een thermostaat voor deze lampen ook al snel 200 euro.Een kachel/olieradiator met thermostaat is significant goedkoper.

      Comment


        #4
        Re: keramische lampen

        Ik zou persoonlijk eenkacheltje erbij zetten als je temp s'nacht flink daalt.

        Tempverschil van +- 8 graden is niet erg, en een kacheltje is niet zo duur als die keramische lampen.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: keramische lampen

          ja dan moet je best al een kacheltje hebben wat je kunt ophangen denk ik.want te kort op de planten is ook niet goed .ik ga morgen eens kijken voor een kacheltje want zit nu ook met een veel te hoge lv omdat ik mijn afzuiging niet kan laten draaien als de lamp uit is.ik had gezien dat er al een deel water van mijn lampenkap op mijn planten gedruppeld was door de hoge lv.zit nu op 70a 80 procent als de lamp uit is en 15 a 16 graden.ik heb nu ter oplossing een petroleum kachel in de ruimte staan waar de tent staat maar kan de afzuiging niet opzetten ermee en die verstookt ook redelijk als ik die telkens op 23graden moet zetten.grtz

          Comment


            #6
            Warmtelamp donkerstraler
            60, 100, 150 of 250 Watt


            Keramische warmtelamp ook wel donkerstraler genoemd. Geeft geen licht maar alleen warmte. Geen verstoring van dag- en nachtritme dus. Verkrijgbaar in 60, 100, 150 en 250 Watt. NIET DUUR! Gebruik van keramische fitting of warmtelamp-armatuur noodzakelijk omdat de lampen erg warm worden. Zeer lange levensduur.

            Verpakking: 1 stuks
            60 Watt
            100, 150 of 250 Watt

            Comment


              #7
              Re: keramische lampen

              thx voor de uitleg monty.grtzz

              Comment


                #8
                Re: keramische lampen

                ik heb ze in de tent hangen en werken zeer goed moet ik zeggen veel succes er mee

                Comment


                  #9
                  Re: keramische lampen

                  waar heb je deze gekocht ? grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: keramische lampen

                    hey kerel die kun je bij een vogel zaak halen zijn voor broed kooien te verwarmen ik heb 4 st ophangen van 60 watt boven iedere 4 dames hangt er een tussen en werkt goed moet ik zeggen groetjes gizmo

                    Comment


                      #11
                      Re: keramische lampen

                      In een aqarium/terrarium winkel vind je ze ook net zo als bij de boerenbond aveve enz.

                      Comment

                      Bezig...
                      X