Hallo allemaal,
Nieuwe lid hier, eerste grow
Afghani gold zaadjes van spliff seeds.
Momenteel ben ik de plantjes aan het voorgroeien onder een Lumi Enivogro.
De plantjes zijn aan hun 3de week en het lijkt me dat ze wat achter lopen in hun groei.
Het licht staat op 18/6 en hangt 20 cm boven de plantjes.
In het water meng ik wat Rhizotonic als wortelstimulator.
Toen ik de bladeren zag hangen heb ik de potjes meteen gewogen. Het potje met de hangende bladeren was gemiddeld 9gr lichter dan de anderen, waardoor ik de conclusie nam dat ze waarschijnlijk te weinig water gehad hadden. Doordat ik overal online gelezen had dat de meesten teveel water geven, ben ik hier altijd zeer zuinig in geweest. Elke dag gaf ik gemiddeld 2ML.
Nu zijn we ondertussen enkele uren verder sinds het bewateren, maar nu merk dat de andere plantjes nu ook beginnen hangen.
Dit zal wel het bewijs zijn dat ik dan toch teveel water gegeven heb.
Hoe kan ik dit het beste oplossen? Gewoon wachten? Over potten? Vinden jullie ook niet dat de plantjes voor hun 3de levensweek wat meer ontwikkeld zouden moeten zijn?
Wat algemene stats:
*Temperatuur constant 22-23 graden
*Luchtvochtigheid 45-50%
week3.jpg
week3-1.jpg
Nieuwe lid hier, eerste grow
Afghani gold zaadjes van spliff seeds.
Momenteel ben ik de plantjes aan het voorgroeien onder een Lumi Enivogro.
De plantjes zijn aan hun 3de week en het lijkt me dat ze wat achter lopen in hun groei.
Het licht staat op 18/6 en hangt 20 cm boven de plantjes.
In het water meng ik wat Rhizotonic als wortelstimulator.
Toen ik de bladeren zag hangen heb ik de potjes meteen gewogen. Het potje met de hangende bladeren was gemiddeld 9gr lichter dan de anderen, waardoor ik de conclusie nam dat ze waarschijnlijk te weinig water gehad hadden. Doordat ik overal online gelezen had dat de meesten teveel water geven, ben ik hier altijd zeer zuinig in geweest. Elke dag gaf ik gemiddeld 2ML.
Nu zijn we ondertussen enkele uren verder sinds het bewateren, maar nu merk dat de andere plantjes nu ook beginnen hangen.
Dit zal wel het bewijs zijn dat ik dan toch teveel water gegeven heb.
Hoe kan ik dit het beste oplossen? Gewoon wachten? Over potten? Vinden jullie ook niet dat de plantjes voor hun 3de levensweek wat meer ontwikkeld zouden moeten zijn?
Wat algemene stats:
*Temperatuur constant 22-23 graden
*Luchtvochtigheid 45-50%
week3.jpg
week3-1.jpg
Comment