Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geur????

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

geur????

Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

Ben nieuw hier en heb de volgende vraag.

Stel ik richt een homebox XL in en de afzuiging blaast niet na buiten maar in mijn werkruimte (bedrijfshal) ga ik dit merken??
    Ga wel een koolstof filter gebruiken.

Heb wel ruimte om een homebox te plaatsen maar geen mogelijkheid om de afzuiging na buiten te doen....

Graag reactie

Re: geur????

Hey,

Stel je even voor in het topic.

Als je het allemaal goed bij elkaar kiest moet het goed komen!
    Dus tent, lamp, dan kijken naar je afzuiging en hier kies je je filter op.
    Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
    Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

Comment

Thanks for the info.

Hoeveel tijd zal het verzorgen van 5 plantjes in beslag nemen als het allemaal beetje volgens plan-schema gaat?

Comment

kwartiertje in de 2 dagen, 1x per week iets langer

groet

Comment

als de 5 plantjes in een bedrijfshal komen te staan.zou ik gewoon zelf een kast maken,die niet zo opvalt.staat zo raar een tent binnen5 potten van 25 liter gevuld met lightmix,kunnen makkelijk 2 dagen zonder water.in de eerste weken makkelijk een week zonder water.als je biovoeding gebruikt,hoef je geen ph en ec te gebruiken.dus voor de tyd hoef je het niet te laten,een krantenwijk kost meer tyd.een goede filter zal alle lucht zuiveren,als de ruimte waarin de tent staat maar groot genoeg is.tegen het einde van de bloei,komt er natuurlijk wel wat geur uit je tent als je hem open maakt.

Comment

Heb ruimte en donkere plekjes genoeg
            Miss dan beter een iets grotere ruimte aftimmeren van bijv 1.50x2.00 ? Met normale deur dat tijdens de bloei enkel de deur ff open / dicht gaat en niet de tent 10 min bijv open is?

Comment

een 600 watt hps kan 1 meeter bij 120 goed beschijnen.dus iets grooter ruimte geeft je de kans om een goede zwenkfan ervoor te zetten.ook kan je dan makkelijk in de ruimte zelf knippen.de geur die bij het knippen vrijkomt moet je niet onderschattenen zelf ruik je dat niet zo.ik zeg doen.

Comment

Mag ik vragen waar je zelf in kweekt ?
                Wel een kweekverslag gelezen van jou maar kon zo niet zien waar je in kweekt.....
                Als ik 5 plantjes onder een 600W zet kan ik daar toch , als het mee zit een ons of 5 van halen?(met iets ruime voorgroei)

Comment

Dat je voor 5 planten je bedrijf wil riskeren , dat begrijp ik niet !!!!??????

Ajo
                  Ventje
                  Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

kweek zelf in een kast van dubbelgips met glaswol ertussen.als je voor de kast staat ruik en hoor je niks.zit een 1000 cub softbox afzuiger in.en 2 lampen van 600 watt.ik blaas bijna direct af naar buiten.ruimte is binnenmaat 130 cm bij 165 cm.me planten staan in 65 literkuipen met lightmix.gaa hem binnenkort 130 cm bij 200 cm maken.als je met een 600 watt aan de slag gaat,en je zet er 5 neer in 45 literkuipen,dan is 500 gram tedoen.moet je wel zorgen dat je heel het bloei oppervlak volkrijgt,dus 120 cm bij 1 meeter vol met groen.zal met goede stekken ,en een goed klimaat minimaal 3 weeken zijn.ook het soortje is belangrijk,pp,en nlx zijn goede opbrengers.k2 bijvoorbeeld groeit heel langzaam en blijft klein.succes met je onderneming in je onderneming

Comment

Ff nogmaals er over nagedacht....ben van plan een ruimte af te Timmeren van lbh 2.20x2.20x2.20 en daarin een xl te zetten en een eenvoudig tentje om te drogen.
                      Dit om geur tijdens bloei dat ontsnapt te beperken.heb dan ook iets ruimte om me tent heen.
                      Goed plan ???? Graag reactie

Comment

gaat wel werkenik zou er zelf een xxl inzetten als je je hok goed afkit,en je staat erin en er komt echt helemaal geen licht meer binnen in het donker,en je heb onderdruk,dan zit je safe.ik zelf zo de ruimte in 2 e deelen.dus mooi hok met een deur.je doet de deur open en ziet dan een mooi hok met een deur.als je dan de deur achter je dicht doet voor je de volgende deur openmaakt,heb je een luchtsluis.als je het plafon stevig maakt kan er een 1000 cub softbox en een zwaar 1000 cub filter van can aanhangen.uitblaas diameeter 200 boven aan je hok naar buiten toe,en 3 keer inlaat van 125 beneden.drogen kan je gewoon in het hok zelf.

Comment

Bij onderdruk komen er geen geuren vrij. En als je 's-avonds je ruimte betreedt zal er toch geen bezoek komen. De meeste werkplaatsen en woningen hebben ook een slot. Dus niemand kan ongevraagd op de klep vallen.

Comment

sixie 032.jpgif you build it they will come!sixie 029.jpgsucces ermee

Comment

Wat kan je me aanraden....een tent in me "2e" hok of daar gewoon me spul ophangen?wat zijn de voor-nadelen?wil 1x600 watt lamp gebruiken met 5 plantjes en een ruim afzuigsysteem met koolfilter.

Comment

Bezig...
                              X