Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je moet helemaal niks...
Met spaarlampen kan je ook binnen kweken
Maar waarom ga jij planten van 5 weken oud Voeding geven? Zag je voedings tekort?
Als goed is zit in jou aarde voeding voor minimaal 6 weken.
Voeding geef je als je plant tekorten heeft
Nu heeft jou plant last van A verzopen in aqurium en Overvoedings problemen gele bladeren
Lampen en warmte en water is meer dan genoeg.
En als je plant van boven niet groei dan kan wel is goed zijn dat hij met zijn wortels bezig
Je moet helemaal niks...
Met spaarlampen kan je ook binnen kweken
Maar waarom ga jij planten van 5 weken oud Voeding geven? Zag je voedings tekort?
Als goed is zit in jou aarde voeding voor minimaal 6 weken.
Voeding geef je als je plant tekorten heeft
Nu heeft jou plant last van A verzopen in aqurium en Overvoedings problemen gele bladeren
Lampen en warmte en water is meer dan genoeg.
En als je plant van boven niet groei dan kan wel is goed zijn dat hij met zijn wortels bezig
Bella en Monty, naar mijn mening hebben jullie allebei gelijk. Bella heeft die miezerige plantjes bekeken en concludeert terecht dat voeding volstrekt onnodig is. Monty, jij gaat kennelijk er van uit dat deze planten niet verziekt waren en netjes gegroeid. Dan zou het normaal gesproken tijd zijn om voorzichtig te gaan bijvoeden. Overigens Monty, soms vind ik wel dat je een erg kort lontje hebt, getuige je manier van reageren. In mijn vroegere woonplaats zeiden ze: "die zit kort aan de kar".
Maar ik zou iVisionz wel willen aanraden: begin opnieuw en gooi die verklote planten weg. Die voedselverbranding in het onderste blad wordt alleen maar erger nu je er pokon hebt bijgevoegd.
als je de plantjes heb overgepot in lightmix,kunnen ze de komende weken af met gewoon water.je hoeft ze niet elke dag water te geven ook niet om de dag.je plantjes gaan pas weer zuipen als ze zich lekker voelen .beste is om de aarde aftedekken met wit folie hierdoor verdampt het water in je aarde niet meer zo snel.en dan lekker een weekje geen water meer geven.als je niet zo bekend ben met het water geven van planten kun je je potten ook wegen met een weegschaal.succes ermee.
Comment