Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3 planten white widow willen niet groeien?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

3 planten white widow willen niet groeien?

Korting op 420shop
    Hallo mensen, 3 zaadjes white widow zijn uitgekomen en groeien nu ongeveer 5 weken maar ze zijn een beetje gestopt met groeien nu. Ze zijn amper 13 cm groot Ik denk zelf dat ze te weinig voeding hebben maar kunnen ze al in de bloeifase of zijn ze daar nog veelste klein voor?
    de lamp is Phillips Master son-t pia plus 40-50 cm
    Hier een paar fotos:

bdcafe83bc33ba258328ba3f71575d0b8468.jpg

d4964e2e9c7ff79c43b4b9e3f4bbd09a2137.jpg

1-3-2011
    Update

Update 4-3-2011:

Weer een update 9-3-2011

Last edited by iVisionz; 9 March 2011, 23:24.

Re: 3 planten white widow willen niet groeien?

Waarschijnlijk staan ze te nat, zo te zien staan ze in een aquarium.....die is water dicht. nu kan het overtollige water niet weg vloeien.

Grtz.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Poffertjesporem View Post
      Waarschijnlijk staan ze te nat, zo te zien staan ze in een aquarium.....die is water dicht. nu kan het overtollige water niet weg vloeien.

Grtz.
      Oke kan dat ook iets te maken hebben met dat de onderste bladeren gelig worden en verschrompelen??

En welke voeding.. ik heb er nu pokon opgespoten 50% zegt dat dat goed is en 50% dat dat slecht is ..

Comment

Pokon is voor kamer planten niet voor cannabis.....onderse bladeren zou ik me niet druk om maken.

Grtz.

Comment

zonde man je heb een leuke plek voor je planten,en een goede lamp.het glas van je vissenbak warmt op door je lamp en hierdoor warmt ook je aarde op.hier kunnen de jonge wortels niet tegen,en nu staaken ze.gaa naar een growshop,en koop 100 liter lightmix,en vraag of ze biovoeding hebben.deze voeding hoef je niet aftezuuren.dat voorkomt heel veel problemen.ik gebruik zelf biobizz.als je de aarde en grond heb,koop je ook nog effe 30 liter kuipen.dan passen er mooi 3 onder een lamp.is effe een investering maar dan heb je ook wat.en dan voorzichtig de plantjes uit de vissenbak halen en overpotten naar de kuipen.succes ermee.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
            zonde man je heb een leuke plek voor je planten,en een goede lamp.het glas van je vissenbak warmt op door je lamp en hierdoor warmt ook je aarde op.hier kunnen de jonge wortels niet tegen,en nu staaken ze.gaa naar een growshop,en koop 100 liter lightmix,en vraag of ze biovoeding hebben.deze voeding hoef je niet aftezuuren.dat voorkomt heel veel problemen.ik gebruik zelf biobizz.als je de aarde en grond heb,koop je ook nog effe 30 liter kuipen.dan passen er mooi 3 onder een lamp.is effe een investering maar dan heb je ook wat.en dan voorzichtig de plantjes uit de vissenbak halen en overpotten naar de kuipen.succes ermee.
            Zeeer bedankt voor de voedingstip, de grond was inderdaad veeeeel te nat, heb de plantjes nu ff geen watergegeven want er stond gewoon iets van 5 cm op de bodem en ik ga overmorgen eens kijken bij de growshop

Comment

dat doe je goed.ze moeten zo snel mogelijk uit die glasbaken in normaale potten of kuipen.als het sterke dames zijn dan redden ze dat echt wel.

Comment

dat doe je goed.ze moeten zo snel mogelijk uit die glasbaken in normaale potten of kuipen.als het sterke dames zijn dan redden ze dat echt wel.
                ik heb de producten besteld, die grond, biovoeding wat je zei en die kuipen en nog wat extra druksluitzakjes en nog wat ander spul, dinsdag ophalen

ik hou jullie op de hoogte

nogmaals bedankt voor de reacties maar tips zijn nog altijd welkom

Rook ze,,,,

Comment

Hier ook WW.
                  4 weken na ontkieming..
                  Het valt me op dat ieder zo moeilijk doet.
                  Het is zo simpel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prestin View Post
                    Hier ook WW.
                    4 weken na ontkieming..
                    Het valt me op dat ieder zo moeilijk doet.
                    Het is zo simpel.
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...146#post170146
                    Wat bedoel je hiermee te zeggen?

Comment

wat makkelijk kan kan ook moeilijk

Comment

wat makkelijk kan kan ook moeilijk
                        Ik snap je nog steeds niet :p wil je zeggen dat ik een LED lamp moet kopen ipv die lamp wat ik nu heb??

Comment

Een ieder die ooit een bloempot heeft bekeken heeft kunnen zien dat er in een bloempot gaten zitten. Die gaten zijn er niet voor niets: er kan namelijk overtollig water uit weglopen. In een aquariumbak zitten geen gaten: dus zodra je te veel water geeft dan blijft dit op de bodem staan. En, cannabis is natuurlijk geen moerasplant. Bij een dichte bak moet je nu eenmaal zorgvuldig omgaan met het geven van water. Wil je jezelf controleren dan kun je gewoon een tensiometer kopen: die geeft aan of er bewaterd moet worden. Met een dichte bak zoek je gewoon de problemen op. Voor een paar euro koop je gewoon een plantencontainer. Je moet echt geen ledlampen kopen, maar gewoon je gezond verstand gebruiken. En, informatie verzamelen op dit forum. Met enige elementaire kennis en het juiste materiaal voorkom je onnodige problemen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                            Een ieder die ooit een bloempot heeft bekeken heeft kunnen zien dat er in een bloempot gaten zitten. Die gaten zijn er niet voor niets: er kan namelijk overtollig water uit weglopen. In een aquariumbak zitten geen gaten: dus zodra je te veel water geeft dan blijft dit op de bodem staan. En, cannabis is natuurlijk geen moerasplant. Bij een dichte bak moet je nu eenmaal zorgvuldig omgaan met het geven van water. Wil je jezelf controleren dan kun je gewoon een tensiometer kopen: die geeft aan of er bewaterd moet worden. Met een dichte bak zoek je gewoon de problemen op. Voor een paar euro koop je gewoon een plantencontainer. Je moet echt geen ledlampen kopen, maar gewoon je gezond verstand gebruiken. En, informatie verzamelen op dit forum. Met enige elementaire kennis en het juiste materiaal voorkom je onnodige problemen.
                            Dat snap ik, ze zijn nu ook uit het aquarium en staan in potten, maar wat ik niet begrijp is dat je zowaar een hele installatie moet aanschaffen terwijl ik maar 3 plantjes hoef op te voeden, daarom probeer ik ook informatie te verzamelen en te kijken wat het beste is voor mijn plantjes dmv informatie van anderen

Comment

koop plantenbakken en speciaal voer. Ik denk niet dat dit gaat werken in een aquarium met pokon

Comment

Bezig...
                              X