Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

aantal planten???????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: aantal planten???????

    ik heb het liefts stekken die al 4 a 5 weken voorgegroeid zijn onder hps,dan geef ik ze zelf nog effe 2 weken en een beetje groei en dan krijg je dit.six 017.jpgmet 6 van deze krijg ik makkelijk 2m2 vol.moet je wel aardige maatjes hebben die voor je willen voorgroeien.

    Comment


      #17
      Re: aantal planten???????

      ik groeide eerder stekken altijd voor onder tl, nooit onder hps, onder tl groeit een stek veel gezonder, en hou je de luchtvochtigheid goed hoog.

      maar ik ga ff rekenen he, 4 a 5 weken voorgroei onder hps, dan zet je ze zelf nog 2 weken en een beetje op voorgroei dan moeten ze nog een week omslaan van groei naar bloei en dan moeten ze nog een week of 10/11 afbloeien. das bijna 20 weken dat kost een hoop stroom voor 1 kweek

      je bent toch in totaal geen 5 maand bezig met 1 oogst?

      vanaf dat je de stekken plant moet je 10/11 weken later weer oogsten, pp oogst je 8/9 weken na het planten, das 2 maanden scheelt je toch 3 maanden stroom en als je er wat meer neerzet kun je in 2 maanden dezelfde opbrengst halen als jij in 5 maanden. dus als je er dan snel weer wat neerzet kun je in 5 maanden 2x oogsten.


      groet

      Comment


        #18
        Re: aantal planten???????

        als je aardige maatjes heb,dan groeien die voor je voorik groei deze ronde maar 17 dagen zelf voor.omdat mijn pp stekken al redelijk volwassen zijn als ze in de bloei gaan,zijn ze in 2 maanden klaar.doe ik er net 10 dagen langer over dan een gemiddelde pp kweeker die met stek werkt.en dat met 6 plantjes op 2m2.heb zelf een tumble trimmer met motor erop,en ben niet te lui om me maatjes te helpenhet is geven en nemen in deze wereld.

        Comment

        Bezig...
        X