Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer oogsten?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wanneer oogsten?

Korting op 420shop
    Ik ben bezig met mijn eerste kweekje maar zit met een probleem ik heb geen flauw benul wanneer ik mijn plantje moet oogsten. Heb lowrider, ontkiemd 14 januari
    Als ik zoek op dit forum wanneer ik zou moeten oogsten stuit ik altijd op het bericht de trichomen te bekijken dus post ik owk een paar foto's een schatting hoelang ik nog moet wachten is welkom
    IMG_1218.jpgIMG_1215.jpg

Re: Wanneer oogsten?

Duurt nog een week of twee tot drie lijk me.

Comment

weekje of 2 misschien nog wel 3

gok ik

en je moet je op dit forum altijd eerst even voorstellen in de members area

groet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
        Duurt nog een week of twee tot drie lijk me.
        thanks , maar hoe weetje dat, puur ervaring?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mr pitbull View Post
          weekje of 2 misschien nog wel 3

gok ik

en je moet je op dit forum altijd eerst even voorstellen in de members area

groet
          ok zal ik meteen doen maar hoe weet je dat dit nog zo lang duurt en ik heb online gezien dat als j je stam split meer thc krijgt wanneer zou ik dat dan moeten doen

Comment

Je pistels, die witte haartjes zijn nog naagenoeg allemaal wit als de plant de oogst naderd kleuren deze naar bruin, als 80% bruin is dan is dit een indicatie dat ze oogstrijp is. Echter dit is enkel een indicatie, beter kijk je naar de trichomen, zoals je zelf ook al opmerkte. Je plantje staat vanaf 14 januarie meld je dus die staat een kleine 6 weken als ik ff snel tel. Uit dit alles en je plantbeeld denk ik dat ze nog twee a drie weken moeten.

grtz

Comment

Je pistels, die witte haartjes zijn nog naagenoeg allemaal wit als de plant de oogst naderd kleuren deze naar bruin, als 80% bruin is dan is dit een indicatie dat ze oogstrijp is. Echter dit is enkel een indicatie, beter kijk je naar de trichomen, zoals je zelf ook al opmerkte. Je plantje staat vanaf 14 januarie meld je dus die staat een kleine 6 weken als ik ff snel tel. Uit dit alles en je plantbeeld denk ik dat ze nog twee a drie weken moeten.

grtz
              dan zouk ik best binnen een week ofzo zijn stam splitten of is het beter van niet?

Comment

ok zal ik meteen doen maar hoe weet je dat dit nog zo lang duurt en ik heb online gezien dat als j je stam split meer thc krijgt wanneer zou ik dat dan moeten doen
                klieven van de stam mag twee weken voor je oogst, niet eerder, zou dus zeker nog een dikke week wachten. als je eerder klieft heb je kans dat je opt eind nog met hermaverschijnselen komt tte zitten. Een plant heeft twee weken nodig om deze herma verschijnselen te laten zien dus in je laatste twee weken zit je save.

Comment

klieven van de stam mag twee weken voor je oogst, niet eerder, zou dus zeker nog een dikke week wachten. als je eerder klieft heb je kans dat je opt eind nog met hermaverschijnselen komt tte zitten. Een plant heeft twee weken nodig om deze herma verschijnselen te laten zien dus in je laatste twee weken zit je save.

Comment

grtz

volledig mee eens,

klieven zou ik achterwege laten bij die kleine lowryders, haalt weinig uit en de energie om te herstellen kunnen ze beter in die paar topjes proppen.

groet

Comment

Bladeren gewoon late zitten das je energiecentrale. enkel als een blad een bud volledig zou overdekken zou ik dit overwegen maar dan zou ik eerder dat bladje een beetje plooien dat het niet meer de bud overschaduwd maar er wel gewoon aanlaten. Just my 2 cents he zijn er die wel veel blad weghalen maar in mijn ogen niet echt verstandig.

Comment

Ik vroeg me af of deze plukken nog veel verder zullen groeien of niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Popos View Post
                          Ik vroeg me af of deze plukken nog veel verder zullen groeien of niet?
                          Welke plukken? Wat bedoel je eigenlijk?
                          sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door terrorjointje View Post
                            Welke plukken? Wat bedoel je eigenlijk?
                            met plukken bedoeld hij de bloemen

Comment

dag
                              al die vraagen brachten me en beetje in de war en ik ben net begonnen met men toppen te laaten droogen en dus vroeg me af
                              als ik de blaaderen er eerst moest afdoen voor het drogen of als het beter zou zijn dat ik ze eraf doe als ze gedroogt zijn.?

Comment

Bezig...
                              X