Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Am i fucking up???
Collapse
X
-
Het ziet er prima uit hoor. Ik ben geen expert maar ik denk dat het verschil in bladvorm puur genetisch is, ieder zaadje is anders
Ik zie wel dat de bladeren wat slapjes zijn en naar beneden krullen. Grote kans dat dit komt omdat je iets te veel water geeft. Probeer eens na te gaan of dit het geval is. Succes met je kweekje
-
Ziet er aardig goed uit toch? Niet teveel zorgen maken.
vormen van bladeren en planten kan verschillen per soortje. Welke soortjes heb je staan?
Sativa dominante soortjes hebben meestal puntigere bladeren,
en indica dominante soortjes breedde rondere bladeren.
Als je het verschil wilt zien kun je ff wat plaatjes googlen.
Heb al je foto's in 1 post gegooid. Check hier ff hoe je dat de volgende keer zelf kan doen.
Comment
-
Allright, is dus gewoon de stress van een beginner het zijn 5 dezelfde zaadjes, 50% sativa 50% indica. Zou het dan zijn dat de 2 kleintjes meer naar indica gaan en de "grote" naar sativa, ondanks ze dezelfde strain zijn?
En sorry van de foto's! Heb het artikel gelezen, volgende keer zul je niet meer moeten editten. Thanks!
-
precies wat je zegt GingerSloth, het is 50/50 en de verschillen die je boven noemde zijn precies de verschillen tussen Indica en Sativa. Ik had afgelopen zomer ook 3 gorilla's buiten(wel auto's van huismerk wietzaadjes) en die leken ook totaal niet op elkaar.
-
Comment