Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welk soort grond?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    welk soort grond?

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Binnenkort begin ik met mijn eigen kweek (grapefruit) en ik zit nog met een vraag.

    Welk soort grond heb je nu nodig voor je wietplanten?

    Ik heb het niet onmiddellijk terug gevonden op dit forum, dus moest er al zo'n topic bestaan kan je hier gerust ff de link plaatsen.

    Op de ene site lees ik universele potgrond met perliet, op de andere site lees ik dan weer dat je helemaal geen universele potgrond mag kopen, maar goed bemeste grond, of zaaistek grond. Dus ik weet het ff niet meer :p

    Blijft de grond hetzelfde ? of moet de plant na de voorgroei overgepot worden in andere grond ofzo ? Moet er ook extra voeding bijgegeven worden tijdens de bloei ?

    Bedankt voor jullie hulp !

    #2
    Re: welk soort grond?

    haal een zak batmix in je growshop. das grond met vleermuizenmest in. Of zoek eens ''goede grond samenstelling' met de zoekmachine op deze site. dan kom je op het receptje van bobo terecht.
    De eerste dagen gebruik je voor een zaailing best gewone zaai en stekgrond van in eender welk tuincentrum. Daarna kan je universele potgrond gebruiken maar die batmix is natuurlijk beter. Als je vloeibare voeding geeft speciaal voor cannabis planten met schema moet het perfect lukken met universele potgrond. zonder die voeding lukt het ook maar het resultaat zal minder zijn en voedingstekorten enzo.
    Dus als je zeker wil zijn haal gewoon een zak klaargemaakte grond uit de growshop en vraag daar wat info over een vloeibare voedingslijn.

    gtzz

    Comment


      #3
      Re: welk soort grond?

      Oke bedankt !

      Denk dat ik beter best zo'n batmix ga halen dan. Kan ik ondertussen nog wat info vragen ook.

      Comment


        #4
        Royaltymix van Plagron en de eerste 4weken alleen water geven! Zelf zeer goede resultaten mee gehaald..

        Nu gebruik ik een lightmix en voed ze bij.

        Comment


          #5
          Re: welk soort grond?

          ik gebruik een light mix van plagron voor de stekken
          en ik gebruik dan bij het verpotten naar grote potten grow mix van plagron

          haal ik altijd goede resultaat mee
          (vergeet uw voedingen niet vb .plagron )
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

          Comment

          Bezig...
          X