Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waarom voeding.. .(of toch bat-mix o.i.d. nemen)?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Waarom voeding.. .(of toch bat-mix o.i.d. nemen)?

    Korting op 420shop
    Beste mensen. Ik heb een vraag over voeding.

    Ik begin een eerste kweek (4 plantjes). Op de site van http://www.eugrowshop.eu/nl/potgrond/

    zie ik een uitleg staan als je de bat-mix neemt je verder zelf geen voeding meer hoeft toe te voegen. Lijkt mij een stuk voordeliger en makkelijker. Of raden jullie toch aan zelf voeding toe te voegen en dan de light-mix te nemen?

    #2
    Die vraag wou ik ook stellen, ik hoop dat je snel antwoord krijgt !
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...van-Sumo-Seeds

    Comment


      #3
      Re: Waarom voeding.

      Ik moet nog zien dat je een complete cyclus kan draaien zonder toevoegingen, zelfs met de bat-mix.
      Gebruik zelf geen growshop grondje, te duur en zie het nut er niet van in, maar ja..wie ben ik ??? (er zullen nu wel reacties komen die ontkrachten !
      )
      Succes ermee, ik hoop dat jullie nuttige antwoorden zullen krijgen

      P.S
      Ik heb ff je titel aangevuld in de hoop op meer reacties....
      Last edited by ceBep; 30 March 2011, 19:03.

      Comment


        #4
        Re: Waarom voeding.. .(of toch bat-mix o.i.d. nemen)?

        Heb 't al uitgezocht en kan gewoon bloeivoeding geven na de eerste 6 week. hoef je maar 1 flesje aan te schaffen, dat zou voloende zijn (zonder de wortelcomplex e.d.)

        Comment


          #5
          Re: Waarom voeding.. .(of toch bat-mix o.i.d. nemen)?

          batmix grond is top plagron zwaar bemeste grond,en allmix ook.de ph van deze grond is perfecd voor onze plantjes.alleen de ec is wat hoog.hierdoor zullen de planten in het begin niet zo goed groeien.groei dus voor in 5 a 6 liter potten met lightmix.deze heeft een lagere ec en dat willen beginnende worteltjes.als je dus voorgroeid in de lightmix en ze daarnaa overpot in grootere potten of kuipen dan hoef je geen voeding te geven.hangt er nu bv 1200 watt boven je 5 plantjes dan zullen ze de voeding iets eerder opmaken en zal je vanaf week 5 of 6 van de bloei toch iets bij moeten voeden om de plant optimaal af te kunnen laten bloeien.dit kan je makkelijk met een biovoeding doen want die hoef je niet aftezuuren.ik gebruik zelf bio bloei van biobizz.maar canna heeft ook een bio lijn.kan het zo simpel?ja

          Comment


            #6
            Re: Waarom voeding.. .(of toch bat-mix o.i.d. nemen)?

            Ik heb ze staan in 5 liter potten. Straks overpotten in 10 liter potten, maar gebruik dan gewoon de aarde van de 5 L. bakken en vul aan tot de 10l bakken vol zijn. Dan wel voeding toevoegen neem ik aan??

            Comment


              #7
              Re: Waarom voeding.. .(of toch bat-mix o.i.d. nemen)?

              liever in nog grootere potten zetten.en als je ze overpot in minimaal 20 literpotten of emmers kunnen ze wel een paar weken van de bloei zonder voeding.lightmix heeft een ec van 1.2 allmix heeft een veel hogere ec.

              Comment

              Bezig...
              X