Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek, week 5 blad probleem of niet? foto's!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Eerste kweek, week 5 blad probleem of niet? foto's!

mooi plantje
    heb je hem getopt of gewoon z'n gangetje laten gaan?

grtzz Weedd
    Blowen,, Taffen,, Kiefen keer op keer,,
    niemand die het ziet en steeds een beetje meer..

Comment

Hey bedankt!

Nee ik heb er niks aan gedaan gewoon ontkiemd en laten groeien/bloeien. Volgensmij wordt er ook afgeraden om een autoflower plantje te toppen oid...

Laters

Comment

goedendag

En we zijn alweer bij week 7! Niet echt wat verandering (spaarlamp maar tog weggehaal...vond het wat nutteloos..

maar tog een paar foto's..

DSC00493.jpgDSC00494.jpg

laters!

Comment

Hoeveel watt led hangt hierboven als ik vragen mag . Ziet er goed uit en je heb wel iets langer tijd nodig dan een Hps grow.

Groetjes amnees.

Comment

Hey,

Het moet een 180W LEDlamp zijn 90x2W, allen heb ik vorigeweek een Watt meter gekocht omdat ik het niet helemaal vertrouwde. Wat blijkt? ding verbruikt maar ~70 Watt.
            Ik contact opgenomen via mail en kreeg als antwoord terug dat er geen LED's bestaan die op 100% kunnen werken en dat ze maar op 50/60% werken?????????? iemand?? vreemde is 50%van 180W is 90...?
            Ik kwam op forums alleen goede resultaten tegen met hetzelfde kweeklamp/merk. maar ook dat de wattage niet klopt(daar kwam ik dus later achter)

Maargoed er hangt dus een LEDkweeklamp boven 6-band met uv en ir, 90x2W LED's die maar 70-75 Watt verbruikt. Ik weet niet of ik het merk mag noemen? ivm reclame oid...

later

Comment

56 dagen 12/12 (bloei week 8)

DSC00506.jpgDSC00509.jpgDSC00502.jpgDSC00505.jpgDSC00500.jpgDSC00507.jpg

Lijk er op dat ze niet echt veel meer doet.... ik zie niet echt verandering laatste paar weken.

Comment

Bloei week 9

Kan iemand mij een suggestie geven hoelang mijn plantje nog moet staan? OF mag/kan ik hem al omhakken
                DSC00515.jpgDSC00512.jpgDSC00513.jpgDSC00511.jpg

Comment

Op het forum lees je iets over de bruine haartjes en ook de laatste week geen water meer geven.

Zoek eventjes.

Comment

Als ongeveer 80% van de haartjes bruin zijn geworden is hij klaar om te oogsten, maar als je wat betere kwaliteit wiet wilt, zoom dan in naar de trichomes (+-30x), als ongeveer 50% van de trichomes amber van kleur zijn is hij klaar om te oogsten.

Comment

Comment

Bedankt voor de reacties maar de plant hangt al haha

Binnenkort een nieuwe kweek starten met 4 plantjes in me microtent. Ben er alleen nog niet uit welke soort het wordt.

Iemand een tip voor een leuk soortje?

Een vroeg bloeier, moet laag blijven, goede opbrengst en tog kwaliteit? Ik zelf dacht aan:

Critical (van royal Queen)
                        Northern Light (van Royal Queen)
                        Master Kusch (van Nirvana)
                        AK48 (van Nirvana)

@paradoxm dit moet nirvana's bubblicious zijn.

foto van mn oogst:

DSC00527.jpg

Comment

De planten zien er echt netjes uit! Is de jouw enige ledkweek of heb je al meerdere van deze kweken gedaan? Zou jij LED aanbevelen aan nieuw/bestaande kwekers?

Comment

Dutchweed, dit is mijn allereerste binnenkweekje. Ik heb nooit onder HPS of andere kunstlicht gekweekt. Of ik LED of HPS of anders zou aanbevelen, I dont know.
                            Ook was dit maar een micro kweek met maar 1 plantje, voor de fun.

Wat ik je wel kan vertellen uit mijn onderzoek naar LEDkweeklampen:

90W vervangt geen 400W HPS, 300-400W vervangtmisschiennnn een 400W HPS maar dan heb ik het over de nieuwe generatie van 2011.
                            LED belicht een kleinere oppervlakte, dus 300-400W LED belicht een kleinere oppervlakte dan 400W HPS
                            Infrarood licht is een must, belangrijk voor de bloei.
                            UV-blauw een must? in ieder geval goed voor de groei!

Verder zou ik zeggen goed zoeken (google.nl). Wil je meer zekerheid dan zou ik voor HPS gaan, daar waar meer informatie over te vinden is dan over LEDkweken

groetjes!

Comment

netjes hoor voor je 1e kweekje!
                              proficiat met je stashh.

btw, als ik goed gelezen had zei je dat het een autoflower was.
                              aardig grote autoflower dan .
                              komt wss door de pot.

Comment

Dat valt me toch niet tegen van een LED. Jammer van al dat blad.
                                Ik hoop dat je toch wel je bladafval gebruikt om hash van te maken ?
                                Zou zonde zijn om weg te gooien.
                                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
                                X