Hallo, ik kweek al een tijdje autoflowers binnen maar ik krijg maar geen compacte toppen. Ik ben een redelijk beginnende kweker en heb ook totaal niet veel informatie.
Mijn kweekspullen nu:
-tent 60x60x160
-ventilator die naar buiten blaast
-kleine ventilator op de plantjes gericht
-voeding van plagron (100% naturel)
-standaard potgrond
-led lamp mars hydro ts-600
-10l emmers
hier heb ik altijd auto flowers in gekweekt maar wil graag overstappen naar feminized in zou in de plaats van 4 autoflowers (wat perfect in dit tentje past) 2 feminized zetten. Ik heb dit nooit eerder gedaan omdat ik overal las dat ze moeilijker te kweken zijn en sneller vatbaar voor ziektes, maar omdat mijn opbrengst van mijn autoflowers zo weinig is (12.5g droge cannabis per plant) zou ik dus graag feminized willen kweken alleen heb ik hier totaal geen ervaring mee. Als iemand tips heeft hoor ik het graag. Alvast bedankt.
Mijn kweekspullen nu:
-tent 60x60x160
-ventilator die naar buiten blaast
-kleine ventilator op de plantjes gericht
-voeding van plagron (100% naturel)
-standaard potgrond
-led lamp mars hydro ts-600
-10l emmers
hier heb ik altijd auto flowers in gekweekt maar wil graag overstappen naar feminized in zou in de plaats van 4 autoflowers (wat perfect in dit tentje past) 2 feminized zetten. Ik heb dit nooit eerder gedaan omdat ik overal las dat ze moeilijker te kweken zijn en sneller vatbaar voor ziektes, maar omdat mijn opbrengst van mijn autoflowers zo weinig is (12.5g droge cannabis per plant) zou ik dus graag feminized willen kweken alleen heb ik hier totaal geen ervaring mee. Als iemand tips heeft hoor ik het graag. Alvast bedankt.
Comment