Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Komt het goed al ik deze klief?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Komt het goed al ik deze klief?

Korting op 420shop
    Deze forse snowwhite dame bezwijkt zowat langs alle kanten onder haar eigen gewicht.Er zijn al een paar toppen gewoon geknakt door het gewicht dus heb ik vast gehangen. De main cola kan ze ook nietmeer dragen en is volledig afhankelijk van de ondersteuning van het touw.

Klieven zal ze niet echt helpen met het ondersteunen. Dus als ik ze klief gaat ze er dan helemaal onder knakken of lukt dat wel mits ik ze nog wat meer vast bind?
    Attached Files

Re: Komt het goed al ik deze klief?

heb jij nu zelf je eigen vraag beantwoord
    sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bubba J View Post
      heb jij nu zelf je eigen vraag beantwoord
      Nee ik denk dat ze het niet gaat aankunnen, ze staat verschrikkelijk wankel. Maar ik hoop eigenlijk van wel dus, maar het is mijne eerste HPS kweek en al bij al mijne 3de in totaal (TL op amateurswijze voor de fun bijna nx opbrengst). Ik heb dit dan ook nog niet voor gehad.

Comment

superplantvolgende keer grooterepot nemen,dan word de stam veel dikker.als je hem perse sneller wil afbloeien gewoon de lampen 2 uur minder aan,dan bloeien ze sneller af.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
          superplantvolgende keer grooterepot nemen,dan word de stam veel dikker.als je hem perse sneller wil afbloeien gewoon de lampen 2 uur minder aan,dan bloeien ze sneller af.
          Ah thx voor de tip ik ga direct ff 2 uurs licht minder zetten. Zouw jij ze klieven of gewoon zo door laten gaan?

Comment

gewoon zo laten, wie weet splijt je hele stam door twee als je klieft... hij hangt al raar... Je hebt zoiezo al een mooie opbrengst.... neem waar voor je geld...

greetz

de lange

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lange1908 View Post
              gewoon zo laten, wie weet splijt je hele stam door twee als je klieft... hij hangt al raar... Je hebt zoiezo al een mooie opbrengst.... neem waar voor je geld...

greetz

de lange
              Ok goed dat je het zegt want ik was van plan het toch te proberen dus ik laat het gewoon uit.

Comment

Bezig...
              X