Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gaan ze dood?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gaan ze dood?

    Korting op 420shop
    Goedenmiddag growers/blowers,

    Ik ben bezig met mijn 2e kweek, en afgelopen weekend moest ik weg. Ik was dus 2dagen niet thuis en hebben mijn plantjes 2dagen aandacht gemist. Vrijdag ben ik weg gegaan zonder iets aan me planten te doen, donderdag avond had ik nog gevoeld aan me aarde en deze was nog goed vochtig. Maar toen ik zondag avond thuis kwam en om 21:00 me tent open deed, stonden ze er allemaal zo bij:

    IMG01201-20110327-2145.jpgIMG01203-20110327-2146.jpgIMG01202-20110327-2145.jpg
    Last edited by Towelie; 28 March 2011, 15:44.

    #2
    Re: Gaan ze dood?

    direckt water geefen

    Comment


      #3
      Re: Gaan ze dood?

      Bedankt voor je reactie boeman, dat heb ik gister gedaan.

      Oorspronkelijk geplaatst door Towelie View Post
      Potten waren lichtjes dus heb ik ze gister 600ml water gegeven > pH 6,2.

      Comment


        #4
        Re: Gaan ze dood?

        michine heb i mazzel

        Comment


          #5
          Re: Gaan ze dood?

          Gaan ze dood?
          neen,

          Weet je soms je ec waardes? Tegen uitdroging zou ik de lamp nu wat hoger hangen.

          Moest je dit nog eens voorkomen dan kan je eventueel ook je watergift verdelen, de helft geef je als de lampen 2 uur aan zijn,
          dan vind meestal de verdamping plaats van de plant. Kijk hoe ze die waterbeurt verteren, en geef indien nodig nog wat water.

          Normaal als je ec en ph goed is, moeten de blaadjes trug normaal staan na 1 a 2 dagen.
          Is ook te zien hoeveel ze gestrest zijn.

          Heb je wat info ook over je voedingslijn?

          Grtz
          Last edited by westport; 28 March 2011, 16:45.
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: Gaan ze dood?

            Bedankt voor je reactie Westport.

            nou gelukkig maar dan ..

            Als er niks is veranderd tijdens opname van de plant moet me EC rond 1,2 - 1,4 zitten. Dit probeer ik elke keer als ik voeding geef aan te houden
            Me lamp hangt eigenlijk al een tijdje hoger als normaal, op 60CM ongeveer (400W HPS)

            Nog 3 uurtjes en dan kan zien of er nog verandering is gekomen na 600ML water van gisteren.

            Voedingslijn is van HESI, aarde is Composana Universeel.

            Comment


              #7
              Re: Gaan ze dood?

              Mijn plantjes zijn zojuist wakker geworden, en heb ze even 1uur lang me aandacht gegeven. Ik heb ze 200ML water gegeven andere 400ML ga ik 2uur later doen, als ze dat willen tenminste
              IMG01220-20110328-2138.jpgIMG01214-20110328-2100.jpg

              Alleen uit alle planten heeft 1 echt al ze bladeren verloren, en ik zie ze ook niet echt verbeteren. Wat moet ik doen met deze?

              IMG01217-20110328-2100.jpgIMG01216-20110328-2100.jpg

              Comment


                #8
                Re: Gaan ze dood?

                laat maar staan

                Comment


                  #9
                  Re: Gaan ze dood?

                  Kee bedankt! Ik wou ze ongeveer nog 2 weken laten staan, zonder voeding. Denk je dat ze dat volhouden? :$

                  Comment


                    #10
                    Re: Gaan ze dood?

                    ehuu, hopen dat dat rookbaar is (Plant/thee smaak is niet prettig) =/
                    en nog zo lang mogelijk laten staan lijkt mij logisch, maar heb daar verder geen kennis van in dit soort situaties

                    iets om te overwegen is een blumat systeem
                    dat is een vrij goed en goedkoop irrigatiesysteem.
                    daarmee kan je dit soort zaken in de toekomst voorkomen.
                    zitten wel wat nadelen aan.

                    veel suc6 verder

                    Comment


                      #11
                      Re: Gaan ze dood?

                      Ik wou ze eigenlijk ook zo lang mogelijk laten staan. Alleen ik heb zo een goedkoop microscoop waar ik niet goed mee kan kijken. En mijn hand kan ook niet zo stil blijven dus word moeilijk. De pistels zijn nu zeker 60-70% bruin, en daarom dacht ik nog ongeveer 2 weken.
                      "Hopen dat het rookbaar is", omdat ik nu al alleen water ga geven? (spoelen)

                      Ik heb niet echt zo een systeem nodig denk ik. Ik ben heeeel vaak thuis, dit was gewoon de 1e keer dat ik weg was voor een weekend maar ook de laatste gelijk als ik plantjes heb. Ik rij/ga normaal gewoon naar huis om 21:00 en als ik dan weg moet weer weg nadat mijn plantjes water/aandacht hebben gehad. Maar dat ging dus dit keer niet gelijk een wijze les wel.

                      Bedankt!

                      Comment


                        #12
                        Re: Gaan ze dood?

                        heb wel eens een plant gehad die na 4 a 5 weken bloei door het ongedierte was opgegeten. de wiet had het aroma van thee met vaag een poepsmaak en was onrookbaar scherp.
                        ik kan op de foto niet zien hoe ver die al is. daarom hopen dat het rookbaar is. maar denk dat t wel goed zit.


                        grtz

                        Comment


                          #13
                          Re: Gaan ze dood?

                          Ah zo, mijn plantjes zijn al 8weken en dat staat wel in me begin post. Ik heb verschillende soorten in me tentje staan, en volgens de zaadleverancier moeten ze 9-11 weken staan.
                          Ze zagen er gister wel goed uit, behalve die ene zonder bladeren niet dan. Laat gewoon alles staan

                          Greetz

                          Comment

                          Bezig...
                          X