Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dringend hulp gezocht !! Vraag over Autoflower.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dringend hulp gezocht !! Vraag over Autoflower.

    Korting op 420shop
    Ik heb een growruimte met daarin een Orange butt plant, vanaf zaad groot gebracht, die volgens een kenner nu echt wel binnen 3 dagen in de bloei moet.

    Nu komt het probleem, ik heb ook 9 Royal Dwarf Autoflower die net (op watten) ontkiemt zijn en in de grond zitten.
    Om de Orange te laten bloeien moet het licht uiteraard op 12/12 en nu is mijn vraag:

    Zullen Autoflower (Royal Dwarf) plantjes gewoon groeien bij 12u licht? (weet wel dat ze bloeien bij 18)

    Moet tussen nu en 3 dagen uiterlijk een antwoord hebben!!




    #2
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: DRINGEND HULP GEZOCHT!! Vraag over Autoflower.

      Je kan die orange butt misschien verduisteren...
      Maar denk ook wel dat ze er door komen
      gr

      Comment


        #4
        Re: DRINGEND HULP GEZOCHT!! Vraag over Autoflower.

        al geef je ze maar 6 uur licht
        ze zullen echt niet doodgaan zolang je ze niet teveel water geeft of verzuipt

        grtz angel777
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Re: DRINGEND HULP GEZOCHT!! Vraag over Autoflower.

          Oke dan, nou dan zal het wel goed komen. Ze hem vrijdag in de bloei.
          Bedankt voor de snelle reacties!

          (Verduisteren is op zich ook wel sneaky, maar wel lastig met temperatuur, ventilatie en Lv.)

          Comment


            #6
            Re: Dringend hulp gezocht !! Vraag over Autoflower.

            Het enige wat je MOET is poepen, pissen en dood gaan.

            Relax, we zijn een zak botten en stront. En jij roept "Dit moet, Dat Moet"

            Pleuris, waar kom jij vandaan?

            Grtzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, HJM
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #7
              Re: Dringend hulp gezocht !! Vraag over Autoflower.

              relax

              poepen MOET niet maar gebeurt gewoon als de druk te hoog word en de overslagtank vol raakt
              doodgaan MOET ook niet want ook dat gebeurt vanzelf ( op wat voor manier dan ook )

              cheers

              grtz angel777
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: Dringend hulp gezocht !! Vraag over Autoflower.

                Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                relax

                poepen MOET niet maar gebeurt gewoon als de druk te hoog word en de overslagtank vol raakt
                doodgaan MOET ook niet want ook dat gebeurt vanzelf ( op wat voor manier dan ook )

                cheers

                grtz angel777
                Gezien dit totaal niks te maken heeft met de vraag rondom het topic, vind ik dit dan ook zeer ongepast.
                Gelieve dit soort ontzinnige (nutteloze) opmerkingen voor je houden. Indien anders, voel ik mij genoodzaakt een admin in te schakelen.

                Mvg,

                TGF.

                Comment


                  #9
                  Re: Dringend hulp gezocht !! Vraag over Autoflower.

                  godverdomme
                  ben jij er zo een
                  NSB-ers zijn er anders al genoeg in dit land

                  stel je nutteloze vragen dan elders als je niet tegen in 'n geintje kan.
                  anders ben ik genoodzaakt je af te zeiken tot 'n admin ingrijpt.

                  je had je antwoord ook op kunnen zoeken of met wat logisch verstand zelf kunnen invullen
                  en dan uitspraken doen als: Moet tussen nu en 3 dagen uiterlijk een antwoord hebben!!

                  sinds wanneer moeten wij als forumleden iets hier?????
                  ga dan ergens anders je antwoorden afdwingen a.u.b.

                  grtz angel777
                  HOE MOET IK ONTKIEMEN
                  JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                  Comment


                    #10
                    Re: Dringend hulp gezocht !! Vraag over Autoflower.

                    Komt wel goed 12/12, maar mogen volgens mij toch wel een pak dichter bij de lamp (die kleintjes).

                    edit:

                    och, zie hier dat je 400 watt hebt. Dan staan ze wel goed op een meter. Uw orange budd ziet er toch goed uit nu?
                    Last edited by WinterWolf; 30 March 2011, 15:16.

                    Comment


                      #11
                      Re: Dringend hulp gezocht !! Vraag over Autoflower.

                      Toch heeft het antwoord iets te maken met je vraag. Het ging over het onderwerp moeten. En ik denk dat er ondertussen wel al wat moderators dit gelezen hebben en je reactie ook wel vrij droog vinden.


                      gtz

                      Comment


                        #12
                        Re: Dringend hulp gezocht !! Vraag over Autoflower.

                        Moeten is een dwang, schreien kindergezang....
                        Verder maak ik er geen woord aan vuil!


                        Comment


                          #13
                          Re: Dringend hulp gezocht !! Vraag over Autoflower.

                          Oorspronkelijk geplaatst door WinterWolf View Post
                          Komt wel goed 12/12, maar mogen volgens mij toch wel een pak dichter bij de lamp (die kleintjes).

                          edit:

                          och, zie hier dat je 400 watt hebt. Dan staan ze wel goed op een meter. Uw orange budd ziet er toch goed uit nu?
                          Ja idd, 400 watt lampje op een metertje werd aangeraden. Die orange gaat lekker ja, ga hem dit weekend in de bloei gooien.

                          Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
                          Toch heeft het antwoord iets te maken met je vraag. Het ging over het onderwerp moeten. En ik denk dat er ondertussen wel al wat moderators dit gelezen hebben en je reactie ook wel vrij droog vinden.


                          gtz
                          pfff.. Eigenlijk wil ik er niet op in gaan, maar 'moeten' was toch echt niet het onderwerp van dit topic.

                          Verder wil ik nog ff kwijt dat ik niet zozeer wil haten op datgene, maar ik wil voorkomen dat de topic vervolgens veranderd in: ''is poepen iets wat je MOET?''

                          Ik neem aan dat je dat wel begrijpt, en mocht je het toch zo'n interessant discussie punt vind, open je eigen en ik ben vriendelijk bereid mij in het topic te mengen.


                          Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                          sinds wanneer moeten wij als forumleden iets hier?????
                          ..nou, de rest hoeft niks van mij te doen .. Echter MOET jij je niet zo aanstellen!!
                          Last edited by TGreenFingers; 30 March 2011, 18:28.

                          Comment


                            #14
                            Re: Dringend hulp gezocht !! Vraag over Autoflower.

                            Gezien dit totaal niks te maken heeft met de vraag rondom het topic, vind ik dit dan ook zeer ongepast.
                            Gelieve dit soort ontzinnige (nutteloze) opmerkingen voor je houden. Indien anders, voel ik mij genoodzaakt een admin in te schakelen.


                            dit is jezelf nu echt belachelijk maken dus wie stelt zich hier nu aan???

                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                            Comment


                              #15
                              Re: Dringend hulp gezocht !! Vraag over Autoflower.

                              @ TGF, tip:
                              Als je in het vervolg ff op het driehoekje klikt bij een gewraakt bericht, krijg je geen nodeloze en irrelevante antwoorden/vragen in je topic (indien je melding gehonoreerd wordt, worden deze verwijderd...)


                              Nu moet mij ff van het hart: Back on topic please!

                              Comment

                              Bezig...
                              X