Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[FOTO's] Ik ga voor het eerst kweken. In de schuur (licht dak).. tips?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

[FOTO's] Ik ga voor het eerst kweken. In de schuur (licht dak).. tips?

Korting op 420shop
    Ik heb 5 WSS Skunk zaden besteld. Zal ik 3.5, 6, of 12 liter potten nemen?

Ik wil het denk ik in de schuur gaan doen, maar ik weet niet of ik dit als binnen of buiten moet zien. Het is er namelijk wel vrij warm. Ik heb daar geen lampen nodig geloof ik.. er is wel een stopcontact + eventueel een licht lampje. Die plank waar nu kussens op liggen is te hoog he?

IMG_1501.jpgIMG_1504.jpgIMG_1498.jpgIMG_1499.jpgIMG_1500.jpg

Hebben jullie nog tips?
    Last edited by Skunc; 1 September 2011, 13:22.

Comment

Re: [FOTO's] Ik ga voor het eerst kweken. In de schuur (licht dak).. tips?

Bedankt voor je reactie. Ik zal eens meten hoe warm het nou eigenlijk is, wel warm!

Comment

Update: Ze zijn inmiddels te groot voor de schuur! Er staat er nu een bij het raam en een in de studeerkamer (2 in 2 potten). Hoe vinden jullie dat ze er uit zien? Moet ik nu gaan knippen?

Een foto (de anderen zijn vergelijkbaar):
        IMAG0869.jpgIMAG0870.jpg

Comment

Wat wil je gaan knippen dan?

Comment

ja hahaha zou maar ff w8ten nog !! week of 9

Comment

Oke bedankt voor de schatting.

Comment

Re: UPDATE 1/9/11:[FOTO's] Ik ga voor het eerst kweken. In de schuur (licht dak).. tips?

Zal toch eerst een week og 8 tot 10 moeten bloeien voor je iets kan oogsten.

Misschien toch beetje inlezen over de levenscyclus van een cannabis plant en welke delen er gebruikt worden.

Comment

Ik dacht dat die bedoelde met knippen iets van toppen ofzo, Bedoelde je serieus oogsten? Want daar zou ik nog 2 maandjes mee wachten tot er toppen aan zitten.
                  (Anders rook je de bladeren )

Comment

Bezig...
                  X