Hoi... ik heb een Bruce Banger fast van Seedsman in een losse bak staan. Geur is prima en de toppen ontwikkelen zich ook gestaag (ik verwacht niet heel erg veel van deze plant te trekken maar 50 gram zou leuk zijn). Toch zie ik iets aan de plant wat ik niet helemaal kan plaatsen. De paarse verkleuringen komen door de kou (22/18) maar de worteltemperatuur is 24 graden. Blad is waar ik over twijfel. Graag jullie mening dus. (Weet het, het is hydro maar staat wel degelijk binnen ) 8111C7BC-ABBE-4D05-8C61-FC35DF56E32A.jpeg
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat vinden jullie van dit blad? Plant ziet er ok uit maar ik vertrouw het niet helemaal
Collapse
X
-
Gaat toch goed? Her en der wat kanoblad (toch ergens te warm geweest in verleden?), maar ik zie geen redenen om je veel zorgen te maken.
- Likes 1
Comment
-
Hork Van jou kan ik een geintje sowieso wel hebben. De gouden tip die je mij gaf met flink doorspoelen van mijn planten (ronde 3 d8 ik) wegens te droog staan ben ik nog niet vergeten
-
Goed om te horen RickTerboeg dat ik wat krediet heb opgebouwd ondanks dat ik soms een hork ben!
-
Ik heb geen idee nog. Dat bekijk ik normaliter wel na het drogen maar heb het nu gelijk opgeborgen. Ik gok zo'n 60 gram (misschien net iets meer, het is vrij compact)
Comment