Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help ? bladeren drogen uit ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help ? bladeren drogen uit ?

    Korting op 420shop
    ik ben 4 weken geleden begon met een kweekje 2 plantjes white widow de ene zit nu in week 4 en de andere in week 2 ,, nu is het probleem dat de toppen van de blaadjes uitdrogen ? o verbranden grtz kan iemand me helpen alvast bedankt het lukt me wel niet om fot's op te plaatsen kan iemand dat ook uitleggen


    400 watt hps lamp ventilator 20 watt ,, alle voeding enzymes ,, alle voeding enzo ? geef ik te veel voeding ? of is het daarte warm soms is het daar 30 draden mvg

    #2
    Re: help ? bladeren drogen uit ?

    Lampen hoger zetten
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-s-en-Bijlagen
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: help ? bladeren drogen uit ?

      Stoppen met voeden , even chill wachten , je aarde laten uitdrogen en maken dat deze nooit te nat staat , beter te droog dan te nat , laat jezelf op gevoel water geven , lichte pot is weinig water ,zware pot veel ... zoals hierboven ,lamp omhoog , 400 w is 40 cm boven je top , tussn die lamp en die top moet je een fan laten blazen voor de hitte van je lamp beter te verspreiden , ook je ph zou kunnen slecht zijn , eventueel (spoelen/flushen) van je potten en die dan goed laten uitlekken kan hierbij helpen ( wel met afgezuurd water) ,ook als je eventueel een te hoge voedings/ec waarde hebt in je substraat zal dit helpen .

      Alvast veel succes ermee , en zet maar een foto

      Grtz Hash
      Last edited by Hasharin; 9 April 2011, 09:53.
      Geniet nooit met mate !

      Comment

      Bezig...
      X