Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Timer op 24/24 tijdens 4e week bloei

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Timer op 24/24 tijdens 4e week bloei

Korting op 420shop
    Hallo , ik heb een grote fout gemaakt met mijn timer , heb per ongeluk het schakelaartje van de timer veranderd...dus niet op timer maar dat hij constant bleef doorgaan...
    Dit heeft nu een week geduurd, de toppen beginnen helemaal door te groeien...
    Kan dit nog iets worden of zou ik beter opnieuw beginnen?

Wat heb je precies staan ?

Bij autoflowers kan het niet zoveel kwaad, maar omdat je zegt dat ze beginnen doorschieten vrees ik dat je geen auto's hebt staan.
    Dan kun je beter opnieuw beginnen inderdaad.

Sommige zaden zijn erg duur, dus als je meer tijd hebt dan geld, dan kun je ook doorgaan hiermee :

Hou ze dan in de groei, zet ze op 18/6 (of 20/4)
    Ze gaan dan blad met minder vingers maken. 5 vingers, 3 vingers, misschien zelfs een paar bladeren met 1 enkele vinger.
    Das niet zo erg, daar groeien ze vanzelf uit, ze gaan vanzelf weer blad met meer vingers maken. Van 1 naar 3 naar 5 naar 7
    Als ze eenmaal weer 5 en 7 vingers aan het nieuwe blad hebben kun je ze weer in bloei zetten. Niet eerder!
    Mogelijk moet je ze tussendoor een beetje snoeien. Oude beginnende bloei moet je er sowieso uit knippen.
    Je kan dus doorgaan, maar het kost net zoveel, waarschijnlijk zelfs meer tijd dan dat je opnieuw begint.
    Terug in de groei kan je 1 tot 2 maanden kosten, en daarna weer naar de bloei +2 weken, en dan begint de bloeitijd, van een week of 8-9-10
    Maar als je dure zaden hebt kan dat het wel waard zijn.
    Last edited by QnQ; 9 December 2021, 11:17.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Wat zou je besloten hebben ? Reveggen heet dit ook online , als je graag experimenteert, kan je monstercroppen es opzoeken . Heb je 2 tentjes ?

Stekken in de bloei, reveggen , opnieuw laten bloeien en zo monstertoppen creeeren, maar niet zeker of dit werkt , 6maand tijd ook voor nodig.
      Ganja always does the trick.

Comment

Reveggende planten terug in de bloei krijgen gaat lang duren, ik denk dat stoppen en overnieuw beginnen je beste optie is.
        Horks Fototopic 2.0

Comment

Bezig...
        X