Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paarse blaadjes - toprot , kan iemand mee kijken .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Paarse blaadjes - toprot , kan iemand mee kijken .

    Korting op 420shop
    Hoi, wat een zenuwgedoe zeg zo tegen het einde....

    Maak mijn tent open en zie gelijk dat de plant waarvan de toppen het minst opgezwollen zijn , een andere kleur krijgt, dacht in eerste instantie dat ie vol toprot zat / gelijk uit de tent gehaald en aangezien ik wat andere dingen te doen had vandaag net pas eens goed bekeken , volgens mij is het helemaal geen rot toch.... alle suikerblaadjes zijn paars geworden, en misschien dat het nu door de kleur meer opvalt hoor , het lijkt of ze meer witte bloeiharen aanmaakt , maar eigenlijk is ze klaar qua tijd en als ik de trichomen bekijk , overwegend troebel/melkachtig . Heb hem nu onder op tafel staan en neig er toch naar om haar vanavond te gaan knippen en drogen, kan iemand hier iets van maken want krijg er de zenuwen van haha .
    Attached Files
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    #2
    Na mijn mening heeft deze plant nog wel even nodig.
    Sommige strains verkleuren nu eenmaal.
    2x de crystal meth gehad en de ene keer knal paar, andere keer mooi groen.

    Comment


    • Mamasyl
      Mamasyl commented
      Editing a comment
      Schrok mij helemaal de die ja , maar nadat ik haar uit de tent had gezet dacht ik al rot komt niet ineens over de gehele plant in een paar uur tijd, 3x Quick/one dit is de enigste die paars kleurt nu, ja ik vind de pruikjes ook nog vrij wit , en toch zagen de trichomen er niet meer kristal uit , denk dat ik d,r gewoon nog paar nachtjes de tent in zet , ze heeft nu een opdonder gehad natuurlijk want ik kon binnen geen fatsoenlijk licht vinden , dus heb d,r vanavond buiten gecontroleerd met een microscoop .

    #3
    Lees nu ook dat het paarse blad door stres kan komen, mmmm heb haar vorige week natuurlijk flink van blad ontdaan .... kou kan het niet zijn, de temp in de tent is redelijk stabiel .

    Comment


    • KingOfTheBongo
      KingOfTheBongo commented
      Editing a comment
      De slimme breinen zouden zo wel reageren.
      Kunnen we beide wat leren hahah

    • Mamasyl
      Mamasyl commented
      Editing a comment
      Ik heb haar omgelegd, met 3 man gekeken en we vonden alle drie dat ze melk waren ! Ja die rare witte pruiken er nog op, nou ja week of 2 drogen en dan maar eens uitproberen !!

    #4
    140 nat , dus hoop er toch 25 aan over te houden
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • Mamasyl
      Mamasyl commented
      Editing a comment
      Ja ik denk dat je gelijk hebt , de gene die ik afgelopen week omgelegd heb gaf een mooi bolletje hash aan het schaartje, deze helemaal niet ...... heb speciaal een micro gekocht van 160/200 nou ben goed genept met dat chinese ding pfff , je ziet er geen klap door, hou het wel bij mijn juweliersloop van 60. Nee zeker geen rot, heb echt goed tussen de knoppen gekeken. Ach mix haar straks door de andere , tis toch voor mijzelf , kom ik dus even op HOOP HET VOOR JE MAN .... HAHA hoe kom je daar nou bij , juist degene die geen wiet rookt hier thuis , pubers heel soms als ze afspreken met vrienden dat ik er eentje draai maar verder rook ik alleen .

    • KingOfTheBongo
      KingOfTheBongo commented
      Editing a comment
      Man als stopwoord.
      Had dus moeten zijn
      Hoop het voor je

    • Mamasyl
      Mamasyl commented
      Editing a comment
      Ooooh haha de pubers hier moesten al lachen, papa aan een joint ???

    #5
    Quick one zou gewoon een Lowryder2 moeten zijn volgens seedfinder. 9 weken bloei dus (!)
    De Lowryder2 is een (Lowryder x Santa maria) van Joint doctor, de maker van de allereerste autoflower: Lowryder.
    Die originele Lowryder daar zit een Williams wonder in, en die WW kan goed paars worden als de temperatuur een paar graden zakt.
    Daar komt het paarse dus waarschijnlijk vandaan.
    RQS heeft die Lowryder2 gewoon "overgenomen", fem gemaakt en een ander naampje gegeven. (om het netjes te zeggen, je kan het ook als stelen zien)

    (te laat nu, maar ze zag eruit alsof ze nog wel een week of twee mocht staan. Die milky trichomen zeggen niet alles)

    [offtopic]
    Die Quick one is echt wel oude genetica he, deze zou je eigenlijk niet meer moeten willen kweken.
    De latere generaties autoflower zijn vele malen beter. Dit was het begin van autoflowers, en nog gestolen genetica ook.
    Lowryder en Lowryder2 (de originele) worden voornamelijk nog gebruikt om mee te kruisen.
    Last edited by kroket; 11 February 2022, 19:41.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Mamasyl
      Mamasyl commented
      Editing a comment
      Ik heb juist de quick one gekozen omdat hij werd aangeprezen als makkelijk, snel, onverwoestbaar, sterk etc etc ..... nu kom ik er dus achter dat ook voor de zaden dus er een ordinaire reclame bestaat, weet ik veel, dacht nu iets heel goeds te hebben gekocht !! Ze staan nu 11 weken , waren al snel in bloei, met 3 weken dus zou idd nog een week - of 2 erbij hebben moeten gehad !! Ik had ze van Royal Queen, had nog een pakketje liggen van 3 zaadjes, heb ik dus nu aan puber gegeven, een maatje wil ze in de tuin zetten aankomende zomer dus misschien dat ze het buiten wat beter doen. Nu heb ik nog de Fat banana liggen en de Northern Light - die heb ik er nu ook 1 tussen staan en die is echt WOW !! Alleen dat milky trichomen niet alles zeggen is weer super verwarrend haha, eeeeh ik kom overal tegen : kijk naar je trichomen !! Ik ga eens googlen op seedfinder wat je schrijft, nooit van gehoord. En dankl je wel voor je input , word erg gewaardeerd hier !!

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      seedfinder.eu is het.
      Ja, die trichomen zeggen wel veel, maar pas aan het eind van de bloei.
      Je kunt in week 5 bloei ook milky trichomen vinden. En in week 6 en in week 7.
      Ze verkleuren nooit allemaal tegelijk, was het maar zo makkelijk.
      Zal vast een lekker high wietje worden, misschien wel met een apart smaakje, omdat die paars ging worden.
      Last edited by kroket; 11 February 2022, 19:42. Reden: Bericht herstellen

    • Mamasyl
      Mamasyl commented
      Editing a comment
      Ik heb er nu nog 2 in de tent en die laat ik tot er zichtbaar amber bij komt , och en dan meng ik ze een beetje straks als ze in de potten gaan , zo zie je maar weer zit je zo te focussen op die trichomen ( wat ik trouwens een schitterend beeld vind ) Komt vast allemaal goed en ik ga eens kijken op die link !

    #6
    Ze hangen er in ieder geval mooi bij
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment


      #7
      Niet.mengen. Per plant apart bewaren liefst. Geven vaak verschillende smaakjes ook al zijn het zogezegd dezelfde zaadjes..

      Comment


      • Mamasyl
        Mamasyl commented
        Editing a comment
        O.k dan houdt ik ze apart , heb genoeg weckpotjes , thanks again !!
    Bezig...
    X