Hello.
Sorry, ik ken helemaal niets van forums en topics, ik heb proberen zoeken maar vind de juiste topic niet.
mijn probleem is:
ik heb alles aangeschaft om een eerste maal binnen te proberen, tent+400w hps met afzuigsysteem, digitale ballast en alles wat men nodig heeft,
ik heb een kleine apartementje dus was het niet makkelijk om er een plek voor te vinden maar uiteindelijk toch wel een aardig plekje gevonden.
nu dat alles zo goed als klaar staat denk ik eigenlijk... is dit wel een goed idee?
ik bedoel, ik heb veel vocht in huis, op sommige plaatsen ontstaan er schimmelvlekjes, ook in de kasten op mijn vrouw haar schoenen bijvoorbeeld,
en die zitten netjes opgeborgen in de kast in dozen, en toch geraakt er de schimmel in.
ik vertelde dit vandaag aan men beste maat die er veel van kent, en die zij:
dont do it! you will f*k your whole run...
de schimmel zou dus naar binnen gaan en alles aantasten.
is dit waar?
ook met een constant draaiende ventilator en afzuiger?
plus snachts de hps met veel warmte aan...
wat is jullie mening?
iemand ervanring?
please help.
als het echt niet kan ben ik heel veel geld kwijt aan heel mijn systeem.
alvast bedankt, grtz
Sorry, ik ken helemaal niets van forums en topics, ik heb proberen zoeken maar vind de juiste topic niet.
mijn probleem is:
ik heb alles aangeschaft om een eerste maal binnen te proberen, tent+400w hps met afzuigsysteem, digitale ballast en alles wat men nodig heeft,
ik heb een kleine apartementje dus was het niet makkelijk om er een plek voor te vinden maar uiteindelijk toch wel een aardig plekje gevonden.
nu dat alles zo goed als klaar staat denk ik eigenlijk... is dit wel een goed idee?
ik bedoel, ik heb veel vocht in huis, op sommige plaatsen ontstaan er schimmelvlekjes, ook in de kasten op mijn vrouw haar schoenen bijvoorbeeld,
en die zitten netjes opgeborgen in de kast in dozen, en toch geraakt er de schimmel in.
ik vertelde dit vandaag aan men beste maat die er veel van kent, en die zij:
dont do it! you will f*k your whole run...
de schimmel zou dus naar binnen gaan en alles aantasten.
is dit waar?
ook met een constant draaiende ventilator en afzuiger?
plus snachts de hps met veel warmte aan...
wat is jullie mening?
iemand ervanring?
please help.
als het echt niet kan ben ik heel veel geld kwijt aan heel mijn systeem.
alvast bedankt, grtz
Comment