Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe opbrengst verbeteren?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoe opbrengst verbeteren?

    Korting op 420shop
    Nou ik heb vrijdag eindelijk kunnen oogsten. Hoewel de wiet erg goed is ben ik niet zo tevreden over het uiteindelijke gewicht.
    Dit was droog namelijk 350 gram terwijl ik toch eigenlijk wel rekende op iets van 500 gram.

    De situatie:
    Ik had 16 white widow plantjes gekocht bij een growshop en die toen na een aantal dagen op aanraden van de eigenaar in de bloei fase gezet. In het begin gaf ik om de dag 100ml per plant en naarmate ze groter werden werd dit uiteindelijk 500ml om de dag. Ik heb het water steeds aangemaakt met de Hesi kweekkit volgens het schema dat erbij zat en de laatste week alleen water zonder voeding gegeven.
    Ik kweek in een kweektent van 1,2 m2 met een 600 watt lamp erboven. Luchtvochtigheid is steeds rond de 50% geweest en de temperatuur 28 graden met licht aan en 20 graden bij licht uit.

    Ik moet er wel bij zeggen dat 2 planten mislukt waren en eigenlijk alleen maar in de breedte gingen groeien en uiteindelijk niet echt die dikke top kregen zoals de anderen. Op deze manier hebben ze natuurlijk licht "gestolen" van planten die het wel goed deden dus ik zou de volgende keer zulke planten meteen verwijderen.

    Zijn er nog tips/trucs of aanmerkingen wat ik kan doen om mijn volgende opbrengst te verbeteren ?

    #2
    Re: hoe opbrengst verbeteren?

    Scroggen kan een optie zijn. Of minder planten in grotere potten op een iets groter oppervlak.

    Comment

    Bezig...
    X