Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nevilles haze achter op lemonskunk 5 a 6 weken bloei

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

nevilles haze achter op lemonskunk 5 a 6 weken bloei

Korting op 420shop
    ik heb 3 lemonskunk en 1 nevilles haze
    die lemon skunk hebben al 5 weken bloei de 1 al wa meer dan de andere
    maar die nevilles haze zie ik nu nog steeds geen bloei weet iemand hoe dit komt temp is in orde en er komt ook geen licht door in de kast maak ik mij zorgen voor niets of is er wel echt iets aan de hand

Re: nevilles haze achter op lemonskunk 5 a 6 weken bloei

Je kan proberen om hem even 2 dagen donker te geven . Wat je zelf al zeg als hij geen lichtstress dan is dat het niet .

dus even apart zetten en even 2 dagen donker dat kan hem helpen , om net even de zet naar bloei te geven , vind 5 weken wel erg lang .

groetjes amnees.

Comment

ok ik zal hem vanavond eens een dag of 2 in donker plaatsen dan zie ik wel wat er van komt zo lang hij geen bloei toont moet ik hem dan laten staan in donker of is het toch beter om na twee dagen weer eens 12 u licht te geven

Comment

(ga ervan uit dat het zaadjes van GH zijn, niet dat het zoveel uitmaakt)
        je maakt je zorgen om niets, hier een gokje van wat aan de hand kan zijn:

1)
        die haze reageert veel minder op je omschakeling naar 12/12 en moet je rekenen op een goede 14 weken bloei.
        die lemonskunk daarintegen zal goede 9 dagen na omschakeling al beginnen bloeien en moet maar een goede 8 weken bloeien.
        Is pretty logisch wetende dat je haze, grootste stuk sativa, van rond de evenaar komt, waar het zowat altijd 12/12 ligt is

2) hoe trager je plant groeit, hoe langer het duurt voor hij in bloei kan. Een plant moet in staat zijn voldoende bloeihormoon aan te maken (dit kan meestal na een internode of 8). je nhaze'je zal behoorlijk wat hooger groeien dan die skunk, een sativa z'n internodes zijn veel langer. Meestal een stukje trager en meer "boom-achtig". De skunk zal razendsnel internodes aanmaken en struikerig worden. Maw, je nhaze zal een langere groeiperiode nodig hebben voor hij in bloei schiet.
        Opnieuw pretty logisch, gezien het klimaat waar de planten oorspronkelijk vandaan komen.

Volgens mij is het dus behoorlijk normaal dat je N-haze achterloopt op je skunks(hoewel dat 5 weken verschil wel erg veel is, net zoals amneeshigh al zei).
        zolang je planten er gezond uitzien en je bent zeker dat er geen licht je plaatsje binnenkomt tijdens de donker periode moet je volgens mij niet beginnen met hun extra stress te geven
        Last edited by Barre; 11 April 2011, 18:55. Reden: eerst vanplan het aan te passen ivm spellingsfouten, maar zie dat al niemeer zitten dus gewoon maar niet aangepast :p

Comment

ok ik heb ze nu toch een 36u verduistert maar zet ze dan vanavond terug

Comment

Dat zal ze een beetje helpen tot bloei , het is gewoon te lang , na een week of 3 a 4 moet je echt wel bloei zien hoor .

groetjes amnees.

Comment

ze zijn ondertussen in bloei geschoten door de vverduistering de plant is nu ondertussen al een meter groot dus dit zal wel eens een monster indoor plant kunnen worden aangezien die nog een heel stuk doorgroeit tijdens de bloei

Comment

Hi, voor de Neville's haze mag je toch wel een goede 14 tot 16 weken bloei uittrekken. De onderste takken zullen eerder klaar zijn, gespreid oogsten is dus gewenst. Houd vooral de temperatuur in je hok goed in de gaten, de soort heeft de neiging vooral bij te hoge temperaturen enorm door schieten. Ik kweek haar dus nooit in de zomermaanden. Vanaf week 8 van de bloei zal de groei er redelijk uit gaan, maar bovenin zal ze altijd door blijven groeien, zelfs na 16 weken nog. Het is typisch een plant die eigenlijk nooit echt " finished".

Comment

topic mag gesloten worden omdat deze plant niets werdt maar wel nog in leven is ik heb ze buiten gezet in me serre dus eigenlijk terug naar bloei we zien wel wat er van komt vriendelijke groeten thclover

Comment

Bezig...
                  X