Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lowryder binnenkweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    lowryder binnenkweek

    Korting op 420shop
    hallo,,

    kben voor de eerste keer aan het kweken heb twee lowryder's gezaaid in grond.
    eentje is nu elf dagen oud maar heb hem tot nu toe alleen maar een beetje water gegeven nog nix van voeding of dat tnt of nix.nu wou ik eens vragen of men vrouwtje er al goed uitziet wnt heb der nog niet veel verstand van.

    en van af hoeveel weken moet ik het beste voeding geven enzo want had al gelezen dat veel mensen dit veel te vroeg deden enzo daarmee tot nu toe nog nix gegeven.
    de planten staan nu overdag voor de raam in de volle zon wou dit de eerste paar weken doen en dan overschakelen naar led licht is dit goed of niet ?

    en ook veel gelezen van dat je low ryders in principe 12/12 licht moet geven al van af in het begin maar anderen zeggen dan weer 18/6 ,,
    nu ik dacht ga men kweekschema volgen en heb het nu op 18 uur licht en dan weer 6 uur in de pikke donker en dat zou zo de eerste twee weken moeten als die in de groei zijn en dan overschakelen op 12/12 ma dat is nu al over drie dagen maar vind het plantje nog zo klein daarmee dat ik wou vragen of jullie eens konden kijken ernaar en mij een beetje kunnen verder helpen want wil het echt tot een goed succes brengen.

    SAM_2120.JPG


    ik ga morgen mijn voeding halen van hesi en volgende week een led grow light van 90 watt ,, nu als de zon onder is staan ze onder spaarlampen omdat ze anders niet aan hun 18 uur licht komen is dat goed of niet ? want heb ook een natrium lamp van 400 w anders moet ik die voorlopig aansluiten tot ik men led lamp heb? ,, wou dit niet doen vanwege het verbruik...

    en zoals ge ziet ik heb een elf liter pot en de grond zit in een plastic zak in de pot is da goed of niet wnt heb gelezen dat ze niet graag natte voete hebbe en het water eig weg zou moeten kunnen ?
    bij men tweede lowryder is zonder zak gepland.

    en dan nog een vraag ma das toch pas voor als ik ook men lamp aangesloten heb enzo die ventilatie of zo een pc ventilatortje wat is daar het nut van gwn dat de plant zuurstof of iets krijgt??

    zo dat was het hoop dat ik wat reactie krijg,,

    Peace
Bezig...
X