Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

help !! planten blijven groeien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    help !! planten blijven groeien

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Ik kweek in een kast van Igrow. (2 X 600 Watt)
    Ik heb er wel de hydro uit gehaalt en alles op aarde gezet
    Ik heb er power flower instaan
    Mijn probleem is dat de planten bij elke oogst tegen het dak aan zitten (dus ook tegen de lampen) en dat de toppen niet echt door willen groeien
    Dus ik krijg super grote planten en zelfs na 13 a 14 weken zijn de meeste planten niet klaar met toppen maken of hele kleintje topjes
    Verder zijn de planten vna onder af aan bruin aan het worden en verliezen bladeren en takken

    Ik heb nu een nieuwe oogst opgestart en heb nog maar 2 dagen groei gedaan en daarna meteen in de bloei en hoop dat dit de plossing is ???
    Kan iemand me helpen !!

    Groeten van mij

    #2
    Re: help !! planten blijven groeien

    Dat kan een oplossing zijn, anders kan je ook nog kijken naar scroggen of je planten toppen.

    Comment


      #3
      Re: help !! planten blijven groeien

      probleem zal de waterhuishouding van de plant zijn.stekken of zaadjes in te natte grond schieten door.gewoon 9 15 literpotten erin knallen,inwateren met 1 liter water en 10 dagen nks meer geven,de planten wegen met een weegschaal wil ook weleens helpen.gelijk starten in de batmix of allmix helpt ook.door de hooge ec groeien ze in het begin veel trager dan in de lghtmix

      Comment


        #4
        Re: help !! planten blijven groeien

        Idd, zaden niet te nat, en mss hoogstens 10 dagen groei, snel scroggen en bloeien. En optijd stoppen.
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment

        Bezig...
        X