Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Durven vragen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Durven vragen

    Korting op 420shop
    Hoy all folks, heb nogal ne vreemd vraag,moet de ventilator al starten vanaf de zaailing of kan deze nog wachten, primaklima 125, een beginner voor binnen,ervaren met buitenkweek, thx peace

    #2
    Constante verse lucht is altijd beter.

    In de zaailing fase zet ik hem uit, paar squirtjes de tent in, deurtje dicht voor een hoge lv. Vinden de meisjes lekker.
    Deurtje paar keer per dag wapperen voor verse lucht.
    (filter niet in de tent hangen, hoge lv verneukt je filter)

    pff veel moeite zeg, fan toch maar aan.

    eigenlijk maakt het geen bal uit. Hoge/lage lv dat overleven ze wel net als buiten.

    Lamphoogte is veel belangrijker!! Persoonlijk denk ik dat je ze beter kan zien strekken(lampt te hoog) dan zien verbranden(lamp te laag).
    met overpotten is de strek ook makkelijker te fixen door de meisjes dieper in te graven.


    peez en welkom op JD

    Comment


    • Baracudaspencer
      Baracudaspencer commented
      Editing a comment
      Bedankt,zet ik hem dan aan, kan die tent zomaar niet laten wapperen tijdens men werkdagen, 😁 heb vertrouwen voor men eerste na al die jaren buitenkweek,helaas kan ik niet meer 😉✌

    #3
    Wees welkom! Start anders een kweekverslag en plant er alles neer wat je ervaart. Fotootjes toevoegen is ook fijn!
    Er zitten hier voldoende ervaren personen die je graag van advies zullen/willen voorzien
    ​​​​​​
    ​​​​​

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Practice what you preach!


    • DCKFACELVRS
      DCKFACELVRS commented
      Editing a comment
      True Te lui :p

    #4
    Windje in de tent zorgt ook voor sterkere stammetjes.

    Comment


      #5
      Welkom.

      Ik zet hem wanneer ik vanaf 0 begin de fan meestal pas aan als er toppen vormen.
      Eerder is niks mis mee en waarschijnlijk vinden ze het wel lekker.
      Voeren de bladeren ook meer vocht af.
      Maar het is mij de extra herrie niet echt waard en die stille fans zijn schreeuwend duur.
      Nu zo'n oscilleerend ding op een poot van €10 uit de kringloop.
      Ding blijft het doen.

      En ja met zaailingen alles lekker dicht en luchtvochtigheid van 70% tot ze de herkenbare bladeren krijgen en dan alles open en de afzuiging heel lichtelijk aan.
      Wel op de temperatuur letten in de winter.
      Overdag behaaglijk 22 a 25 graden en snachts 17 a 18.

      Merkte laatst al dat ze echt achterblijven als het continu tegen de 20 graden is.

      Comment


        #6
        Ik heb toch wel een aardig stille ventilator voor minder dan 50 ekkies. Svent buis 150mm met een losse stekker die ik weer van een andere shop heb. Aansluiten is heel makkelijk. Als die op vol vermogen draait hoor je hem wel zoemen. Op en onder 40 procent is die bijna geruisloos.
        De Bloemen Van Bri

        Comment


        • Ownedevil
          Ownedevil commented
          Editing a comment
          Ah ja de afzuig fan hier hoor je ook amper maar ik bedoel de oscillerende fan die op de planten blaast.

        • Italbri
          Italbri commented
          Editing a comment
          Voor die ventilatoren geld hetzelfde principe.. dimmen tot je hem niet meer hoort.
      Bezig...
      X