Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2x AK 99% Fem. Almost ready
Collapse
X
-
Re: 2x AK 99% Fem. Almost ready
Hou je niet bij dan hoeveel weken of dagen ze al op 12/12 staan dan?
En zo aan de planten te zien staan ze idd net een week of 3 in de bloei dus dat duurt nog wel ff.
Ga er van uit (zonder beoordeling met microscoop op de trichomen) dat ongeveer 80% van de pistels bruin moeten zijn voor er geknipt kan worden.
Dus je zult nog ff een paar weken geduld moeten hebben.
Verder zien ze er goed en gezond uit, houden zo!!!
Veel succes verder.
Grtz
Comment
-
hier wat bladproblemen.
iemand enig idee?
planten 003.jpgplanten 001.jpg
Comment
-
hier dan even de reactie..
zoals je aangaf gebruikte je npk 2-2-4 (oid).. dit is niet de goede voeding.. tijdens de bloei heb je juist PK nodig,, bij growshop kan je plagron alga bloei hale, en daar zit alles wel in.. eerst beginnen met lage dosis, 3 a 5 ml per liter, en als je ziet dat je planten het goed opnemen kan je dit verhogen, gewoon beetje mee experimenteren..
op verpakking staat ook 1x per week toedienen.. test hier ook mee! je kan beter 2x helft van de aanbevole hoeveelheid geve per week zodat de plant regelmatig voeding krijgt.
waar t dus beetje om gaat is Experiementeren.. kijk wat je plant wil, dat voel je wel aan.. maar onthoud,, beter iets te weinig als teveel
succes en laat het je smaken
greetz
owja ps.. 2 weke voor oogste laatste voedingsbeurt geve, week van te voren potten goed doorspoelen (ik zette me potte in de badkuip en dan volop water geven totdat het bruine water eruit was, en er alleen nog maar water uitstroomt) en dan helemaal geen water meer geven.. 2/3 dagen voor de oogst de lampen uitzetten zodat ze extra thc aanmaken en je heb een lekker wietje!
Comment
-
hier een van de onderste bladeren.
begint volgens mij steeds erger te worden..
planten 005.jpg
Comment
-
gespoeld en wel . (ze staan op dit moment een beetje te hangen)
let ook even op de gele bladeren, dat zijn juist degene die me verontrusten!
tnxx..
grtzz.
planten 007.jpgplanten 009.jpg
Comment
-
na het spoelen van gisteren is 1 plant nog erger gaan hangen. de ander is weer toppie!
HELP AUB!
planten 013.jpgplanten 011.jpg
help mij me plantje weer te laten leven!
Comment
Comment