Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflowers kweekmethode?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Autoflowers kweekmethode?

Korting op 420shop
    Goedemorgen

Ik heb altijd non autoflowers gekweekt. En pak voor het eerste een autoflower om te kijken hoe dit is om te kweken.

Is het handig om een kweekmethode te gebruiken voor een autoflower zoja, welke methode?

Mijn setup:
    1.2,1.2x 2+meter hoog
    2x tsl2000 van Mars hydro.
    5x gorilla glue auto.

Ik hang De lampen op 60cm gedimd tussen 50-100% of zou ik de lampen lager kunnen hangen de gehele kweek?

Ben met mn eerste rondje autos bezig, dus geen expert. wat ik er van begrepen heb is dat autos niet van verpotten houden.
    liefst dus juiste hoeveelheid water en voeding in de grond (ook minder dan bij fems) en dan het zaadje in 1x in de eindpot

heb zelf voor autos gekozen omdat deze de hele kweek bijv op 20 uur licht en 4 nacht kunnen draaien. dat komt bij mij de LV en temp ten goede. bij fems zat ik in de periode dat het 12 om 12 was met problemen op dat gebied.

het lijkt makkelijker, maar wanneer je ze bij de start niet op de juiste manier vertroetelt gaan ze de bloei in terwijl je ze daarvoor nog veel te klein vindt en daar kan je dan niks aan doen.

geen ervaring met je lamp maar er zijn er hier genoeg met dezelfde dus je kan in de kweekverslagen wel lezen hoe anderen dit doen. als je zelf een verslag maakt kijken er vast ervaren autokwekers mee en krijg je vanzelf commentaar.
    mn eerste rondje mn 2e rondje mn 3e rondemn 4e ronde

Comment

Met autoflowers kan/mag je meer uren licht geven, b.v. 18/6 of 20/4.
      De autoflowers van nu zijn wat beter bestand tegen stress dan de eerdere generaties, je kan eventueel kiezen voor lst, wat goed kan bij afjes, zo ook overpotten.

De Gorilla Glue staat wel bekend om haar instabiliteit ( herma's) dus oppassen voor teveel stress, ook het geven van voeding met beleid en eerst beginnen met lage hoeveelheden, en kijken hoe ze reageren, dan kan je stapsgewijs meer voeding toevoegen.

Wat je lamp betreft heb ik dat ff moeten opzoeken,( weet dat er hier ook kwekers zijn met mars hydro lampen die je ook kunnen vertellen hoe en wat)
      hier een afbeelding.

mars-hydro-Grow-light-grow-stage.jpg

Succes

Comment

Mag een stuk dichter. Als je light bleach krijgt zat je er te dicht op.

Comment

Oke zal ik dan het plaatje aanhouden wat hierboven is aangegeven van Mars hydro. 18 inch (45cm) of kan de lampen nog lager gezet worden?

ik zal hier en daar gelijk wat verslagen gaan opzoeken die ook 2x tsl2000 gebruiken.

Comment

Bezig...
          X