Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Minimale instelling buisventilator

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Minimale instelling buisventilator

Korting op 420shop
    Hoi beste medelezers

Ik vroeg me af of dit echt 20% moet zijn , of je nog lager kan gaan...

ik las veel over een variac , die kan je zo laag als je wil instellen , vergeleken met sommige controlers die min 20% gaan , en niet lager...

ik weet dat van brommen , maar dat komt eerder door de sturing van de motor dan de motor zelf?..

Volgens mij was het wel 20%. Er zijn ook buisventilatoren op temperatuur sensoren en regelt zichzelf bij wat handig kan zijn wat jij zelf instelt wat de temperatuur moet zijn in de tent hierbij kan je van de 20% wel afwijken.

Comment

ik heb een variac met temp sensor (controler box) maar die schakeld uitzichzelf 1-5stappen
      stap 1 is 20% , ik had wat gelezen over de koeling van de motor , dat die 20% zou nodig hebben om niet 'warm' te worden
      maar ik vin er nerges was over buiten 'onder de 20% gaat hij brommen'

Comment

Ik heb een PK 125 EC TC en deze kan je van 0% tot 100% instellen. Volledig bromloos over de gehele range.
        Je betaalt er wel redelijk wat voor, maar dan heb je ook kwaliteit.
        Gebruik deze zelf in een 120x60x180 tent en heb de maximale stand op 50-60% staan, hierop gaat hij draaien als hij boven de maximale ingestelde temperatuur komt. Maar draait eigenlijk altijd op 20-30%.

Comment

Bezig...
        X