Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

planten in toom houden?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

planten in toom houden?

Korting op 420shop
    hallo,

ik zit met de vrees dat men tentje te klein zal worden. Eerste foto staan ze 25 dagen 18/6. Foto 2 is 9 dagen later, en 6 dagen op 12/12. Dit is men eerste kweek dus ervaring is er nog niet. Wat denken jullie? Zal ik me maar beginnen verdiepen in buigen,knakken? Ik lees dat deze groeispurt wel 3 weken kan duren en heb geen flauw idee waar ze dan uitkomen?
    Info:
    tent: 1.2m-1.2m-2m
    lamp: 600watter hps
    hoogte plant + de 18l pot 96cm
    Soort: white Widow x5 vanuit zaad
    medium: plagron light mix
    voeding:plagron lijn
    4 weken 001.jpgbloei week 1 (2).jpg

Groeten,
    Juggers.
    (voor de ware liefhebbers sorry foto's zijn met lamp aan)
    Last edited by juggers; 20 April 2011, 20:34.

Re: planten in toom houden?

Heb me ondertussen al wat ingelezen over buigen en knakken, mocht dit nodig blijken?

Nu heb ik ook opgemerkt dat de onderste bladeren hier en daar een geel randje en bruin puntje krijgen. te veel voeding of te weinig? De info die ik vind lijkt nogal sterk op elkaar imo.
    Mocht iemand dit herkennen ben ik weer een stap verder.

wat pics van de dames.

10 dagen bloei 047.JPG 10 dagen bloei 049.JPG

En een overzichtje van de rest nu ik bezig ben
    Na 10 dagen bloei.
    10 dagen bloei 068.jpg 10 dagen bloei 069.jpg 10 dagen bloei 055.JPG 10 dagen bloei 020.jpg

Tips en hints/opmerkingen zijn natuurlijk altijd welkom.

Grtz.

Comment

die zien er lekker fris uitdenk dat je het wel red met de hoogte,want de bloei begint er al aardig in te komen.worden ze toch tegekhoog,dan kan je ook een cooltube aanschaffen.en anders gewoon buigen en knakken

Comment

Denk ook dat de hoogte nu geen probleem meer word, nog een week of 5-6 te gaan dan zal het hak tijd worden.

de gele punten heb ik kunnen oplossen door meer voeding te geven, denk dat de richtlijn op de fles voor leidingwater is en daar ik regenwater gebruik mocht er wel iets bij .

4-05-2011 007.jpg
        4-05-2011 005.jpg 4-05-2011 002.jpg

groeten,
        jugs.

Comment

Bezig...
        X