Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan hoge temperatuur en lage luchtvochtigheid zoveel kwaad?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kan hoge temperatuur en lage luchtvochtigheid zoveel kwaad?

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Kan hoge temperatuur en lage luchtvochtigheid zoveel kwaad?

    Niemand die me hiermee kan helpen?

    Comment


      #3
      Re: Kan hoge temperatuur en lage luchtvochtigheid zoveel kwaad?

      op welke hoogte meet je de temperatuur en op welke hoogte hangt je regelaar van je afzuiging?

      Comment


        #4
        Re: Kan hoge temperatuur en lage luchtvochtigheid zoveel kwaad?

        zaadplantjes kunnen veel meer hebben dan stekken.heb zelf altyd stekken,en die slaan het beste aan bij 25 graden.maar me beste oogst heb ik tussen 2 hittegolven gehad,wel moet je dan elke dag water geven.

        Comment


          #5
          Re: Kan hoge temperatuur en lage luchtvochtigheid zoveel kwaad?

          ik meet de temperatuur op ter hoogte van mijn potten, maar vlak onder de lamp.
          Mijn afzuig hangt net boven de lampen die zo hoog mogelijk hangen, maw mijn afzuig hangt ook zo hoog mogelijk.
          De lampen hangen op 1m20 van het bovenste vd potP1040992.jpg
          Mijn luchtvochtigheid is meestal rond de 20 hoewel ik nu wat meer handdoeken in mijn hok hang, ik zal ook mijn wanden bevochtigen om nog beter resultaat te bekomen, maar maakt dit eig zoveel uit?
          mijn plantjes zijn donderdag 2 weken oud, deze foto werd vandaag genomen, ik vind ze toch al aardig gegroeid, (hoewel ik een noob ben hoor)
          Ik gebruik ook volgende ballasten, die worden beweerd zowel 600 als 400w aan te kunnenP1040996.jpgP1040997.jpg
          IK gebruik nu 400w lampen aangezien het met 600 nog net iets warmer werd, wel heb ik gehoord dat ondanks mijn 400w lampen ik 600w zal verbruiken, juist?


          Alvast bedankt hoor

          Comment


            #6
            Re: Kan hoge temperatuur en lage luchtvochtigheid zoveel kwaad?

            Laat ze maar lekker voorgroeien onder de 400w , ga over op je 600w als je de eerste bloei ga zien.

            En wat tumbeltrimmer al aangeeft zaad planten kunnen veel meer hebben. Je temp kan je het beste meten net iets boven je planten , maar scherm je meter af met iets tegen de stralings temp.

            Groetjes amnees.

            Comment

            Bezig...
            X