Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Indoor wiet kweken ZONDER lamp legaal?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Indoor wiet kweken ZONDER lamp legaal?

Korting op 420shop
    Hallo,

Ik wil graag 5 wietplanten voor het raam zetten, zonder er een lamp bij te gebruiken. Is dit legaal? Ik kom op internet zoveel verschillende antwoorden tegen, met name dat wiet legaal is zonder lamp maar ook dat het binnen altijd illegaal is...

Wat klopt nou?
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

Re: Indoor wiet kweken ZONDER lamp legaal?

als je kan hardmaken dat het kamerplanten zijn zoals mensen wel meer groens hebben staan zal er niet erg moeilijk over gedaan gaan worden, maar Oblivion zei het al > ELKE vorm van wiet kweken is illegaal, en de blauwe petten zijn ruim in het bedenken of je professionele hulpmiddeltjes gebruikt ("zo zo u heeft een gieter, nou nou dat is wel een heel erge pro-gieter zeg... dat maakt u een pro-kweker!")
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Als je 1 of 2 kleine planten op de vensterbank hebt staan, dan kan je niet stellen dat je opbrengst gericht bezig bent. Maar een kamerplant van 1 meter hoog met een paar toppen is al meer de moeite om weg te halen.

Comment

5 planten met lampen en politie resulteerd vaak in inbeslag nemen van de spullen, verder niks (tenzij ze kunnen aantonen dat het voor verkoop is). Ook al zijn het eerder kerstbomen dan planten. Laatst weer een uitspraak over geweest, iemand die 3 kg had van 5 planten.

Comment

Planten met lampen, ongeacht het aantal, resulteert niet vaak maar altijd tot in beslagname. Het arrest (het is geen uitspraak, omdat het een vonnis van het gerechtshof is) heeft betrekking op de opbrengst van buitenwiet.

Comment

dat je nu lampen gebruikt of niet in theorie gaat het hetzelfde blijven dus als je echt voor hoeveelheid en smaak gaat doen zou ik je toch lampen aanraden, of gewoon buiten is volgens mij nog altijd het beste

Comment

maakt geen **** uit als ze aan je deur komen ben je ze gewoon kwijt alleen krijg je geen boette en nemen ze je lampen etc niet in omdat je die niet hebt
                Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

:alienstoned:​← klik hier

sigpic

Comment

Comment

Bezig...
                  X