Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel dagen van zaadje tot knippen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoeveel dagen van zaadje tot knippen

    Korting op 420shop
    Het zal vast al vaker gevraagd zijn, maar ik ben lui en slecht in zoeken.

    Wat is een realistische verwachting van hoeveel dagen het duurt van zaadje ontkiemen naar knippen? Ik snap dat het per soort zal verschillen en de groeiperiode beïnvloed het natuurlijk ook sterk. Ik ga 2 indica's kweken onder de lamp en wil de groei vanwege tijd en ruimte gebrek niet al te lang houden deze ronde.

    #2
    112 dagen.

    Comment


    • Sativied
      Sativied commented
      Editing a comment
      Ik bied 95 dagen hahaha

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Ik hoop dat jij gelijk hebt @Saivied anders heb ik een probleem. Ik ga de zaadjes vast ontkiemen ook al is de kweekruimte nog niet helemaal klaar.

    • Sativied
      Sativied commented
      Editing a comment
      Het was al lachend bedoeld natuurlijk.

    #3
    Iets minder met rappe AFjes. 9 a 10 weken. Ik adviseer dan sweet seeds. Ook in de 420sjop te koop.

    Comment


    • beowulf
      beowulf commented
      Editing a comment
      Sweet seeds autoflowers zijn wreed instabiel.

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Toch al bangelijke weed van af gehaald. Hun Cheese is fenomenaal vind ik.

    #4


    '+Speed Autoflower' van SweetSeeds gaat lekker snel.
    Eigenschappen + Speed Autoflower wietzaden: Dit zijn autoflower wietzaden Geschikt voor een binnenkweek en buitenkweek Deze wietplant heeft een snelle bloeitijd Merk: Sweet Seeds
    ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

    Comment


      #5
      Nou ik heb al zaden, namelijk:

      West Coast Bubbles (fem) van SumoSeeds
      8 tot 9 weken bloei volgens de website


      en

      Double Banana Kush (fem) van White Label
      Gemiddelde bloeitijd volgens de website
      https://sensiseeds.com/nl/gefeminise...le-banana-kush

      Ik weet de die opgegeven tijden met een korreltje zout genomen moeten worden, dus het zegt niet veel, vandaar dat ik het even hier vraag.

      Zijn autoflowers dan sneller dan fems die heel rap in de bloei worden gedwongen? Hoe snel kan ik ze eigenlijk in bloei zetten?
      Last edited by Slome Joop; 5 April 2022, 19:24.

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        120 is idd realistisch voor fems 134 dagen met 2 weken voorbloei. Je kan ze na een dag laten bloeien maar ja ... is es gelukt in 23 dagen groei ook. Nu was het eerder tdubbele. Afjes die goe groeien zou ik ook pakken... voor de tijdsdruk he.

      • Slome Joop
        Slome Joop commented
        Editing a comment
        Aiyaiyai, dat is balen dan. Dat red ik niet
        Beetje dom ook om dat nu pas uit te zoeken. Loop ik me de afgelopen twee weken suf te werken aan een kast, ben ik op voorhand al te laat.

        Wel bedankt voor je duidelijke antwoord!

        Ik heb nog 1 auto zaadje in de vriezer liggen van een soort die ik lekker vind (nog velen van soorten die ik niet meer wil), misschien dat ik dan toch maar die moet gaan doen. Alleen het is jammer, want auto's onder led, beetje zonde eigenlijk.

      #6
      Ik heb mijn besluit genomen. De fems gaan de vriezer in en ik heb mijn laatste zaadje West Coast Bubbles auto uit de vriezer gehaald. Die was 2 jaar terug klaar in 84 dagen. Die stond toen buiten op balkon richting het oosten, dus halve dagen zon. Dan moet het nu onder de led volgens mij wel lukken binnen die tijd. Nu maar hopen dat die wel ontkiemt.

      Bedankt voor de hulp!

      Comment


        #7
        AFjes binnen is geen zonde hoor. Kunnen mooie wiet geven die ik sommige gevallen naast eender welke standaard coffesjop wiet durf te leggen.

        Comment


        • Slome Joop
          Slome Joop commented
          Editing a comment
          Dat is een opluchting
          Het is eigenlijk mijn favoriete wietje van 2 jaar terug, dus wat kan er mis mee zijn.
          Ik was alleen heel erg benieuwd naar het kweken met fems, maar dat zal een ronde moeten wachten.

        #8
        Indica's kunnen best snel gaan. 3 weken voorgroei, 2 weken voorbloei, 8 weken afbloeien. Een week eerder oogsten kan geen kwaad. Ik heb al toppen met rot moeten afknippen na 7 weken en die waren super potent. Dus dat kan allemaal. Als je nu een oud zaadje gaat laten kiemen en dat duurt 10 dagen ben je al achter op die fems die mss in 5 dagen al boven staan.
        Als je in die laatste week groei al wat begint de klok terug te draaien scheelt het mss nog een paar dagen. Autoflower binnen, meh.

        Comment


        • Slome Joop
          Slome Joop commented
          Editing a comment
          Tja, het is nu te laat. Ik heb de auto al op ontkiemen gezet en de fems de vriezer in. Laten we hopen dat het meevalt met wat kiemtijd betreft.

          Ik ben niet van plan om in de toekomst auto's te kweken in de kast, maar voor deze ronde is het niet anders.

          Wat je zegt is zeker zo, vroeg oogsten kan geen kwaad, sterker nog, dat doe ik altijd. Ik ben niet zo gek op sterke wiet en vroeg oogsten maakt de wiet vaak een stuk minder krachtig. Bedankt voor het kweekschema, daar had ik nog geen beeld van, nu wel
      Bezig...
      X