Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24 watt voorgroeilamp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    24 watt voorgroeilamp

    Korting op 420shop
    Ik zat net wat te kijken voor een lowbudget voorgroei lamp. Ik werk altijd vanuit zaad. tijdens mijn zoektocht kwam ik deze tegen 24 Watt LED Groeipaneel Full spectrum – Het LED Warenhuis.
    is hier iemand met ervaring met deze led lamp of iemand die mij kan toelichten waarom deze wel of niet zou werken ? . Ik kweek normaal altijd outdoor maar kan vanaf dit jaar ook indoor gaan . Kan niet wachten om verschillende soortjes te maken voor mezelf eindelijk van die *** shops en dealers hier in de omgeving verlost. Denk da het eerste soortje tripple cheese van Barney's farm wordt. Dus zou ik deze zaailingen kunnen voorgroeien onder deze ,owbudget ledlamp

    #2
    Gaat perfect bij velen hier met tl 24 watt, nog goedkoper... ik heb cosmorrow strips. Hoeveel kost het groeipaneel?
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Ik had ook goed resultaat met ts600 eerst dan sp3000. Cosmorrow dan weer te dicht erop en verbrand. Blijven uitproberen he. Wel mogelijk denk ik joop.

    • Cannanibol
      Cannanibol commented
      Editing a comment
      Dat zou inderdaad ook kunnen Joop maar oké ik voorgroeien op een andere plek dan de kast/tent dus ben sws een 2e lamp nodig en om
      Nu gelijk een dure jonge hiervoor te halen is ook wat overdreven

    • Slome Joop
      Slome Joop commented
      Editing a comment
      Oh, dan is het logisch om een klein voorgroeilampje aan te schaffen ja.

    #3
    Thanks boys ga hem maar bestellen denk ik

    Comment


      #4
      Ik zou persoonlijk wat anders bestellen als groeilamp. (Gewoon wat 5000k strips van samsung of philips met een stukkie aluminium en een voeding.) Maar dit zal vast prima werken!
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment

      Bezig...
      X